Steinar Grindstein Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg har jo ettervert registrert at det er en god simmer ifra Saltenområdet. Hva om vi tok å sammles en dag for å hilse på hværandre og finner på noe sosialt ilag. En tur på byen, Bowling, Flymuset eller noe i den duren. Man kan jo sette av en lørdag eller søndag til et slikt formål. La meg få høre hva dere sier til dette. Kansje Dag også kunne tenke seg å vere med på et slikt treff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hørte at 9 juni skulle være en fin dag til noe slikt Er i Bodø på Loadkurs fra 9/6 til 10/6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg er med så lenge jeg slipper å arrangere det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Er også med på dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg å!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvor er salten? langt fra Narvik/Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André M Bergh Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg er også med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvor er salten? langt fra Narvik/Bodø Bodø er en del av Salten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Er også med på dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 kan også kanskje være med dersom datoen er rett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 9. Juli høres greit ut, og jeg kan sikkert komme, såfremt det blir i Bodø, og på et rimelig tidspunkt på døgnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 9.juni er jo bursdagen min jo hehe men er nok ikke aktuelt for meg nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 I'm in. Såfremt annet ikke kommer i veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MN Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Sorry, er bare NØDT til å spørre.... hvem er denne gode simmeren fra Salten-området som det er snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Sorry, er bare NØDT til å spørre.... hvem er denne gode simmeren fra Salten-området som det er snakk om? Tror nok han mente at han har registrert at det er en god del simmere i Salten-området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hehe, da må,n jo skrive det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tror man skal feie for sin egen dør før man begynne å koste hos andre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 og med litt go' vilje så skjønner man hva han mener.. det gjorde iallfall jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Heisann folkens! Har vert borte i over et døgn, så jeg har ikke fått fulgt med denne diskusjonen. Jeg mener selvfølgelig en god del simmere. Interessen var bedre en forventet. Så vi burde kansje ta denne diskusjonen et steg videre å begynne å diskutere Dato for et slikt treff. I utgangspunktet passer det stort sett hvær helg for meg. Så her er det bare å komme med synspunkter på korsn Datoer som passer best for dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 9/6 er vel allerede nevnt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Mens dere blir enig om en dato. Jeg personlig går får 09.06.2004 Kan jeg si litt hva jeg kan tenke meg på en slik dag! Vi møtes på Flymuset sånn passa midt på dagen. Der vil vi selvfølgelig bruke noen timer regner jeg med. Når man er ferdig der kan det jo tenkes at kroppen trenger litt påfyll av energi. Her tenker jeg å ta kontakt med Peppes Pizza eller Pizzakjellern får å få en gunnstig pris på pizza med drikke. Vist det sitter noe kloke hoder der ute med andre gode forslag så kom ut med dem å ikke holde de for deg selv. Kan jo tenkes at det blir akkurat din ide som blir gjennomført på denne dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Litt langt fra Larvik kanskje, synd for jeg håper vi kan ha et møte i vestfold en gang også. Bare et forslag Men om det skal holde noe flightsim treff her i Vestfold blir vel kanskje noe langt for de som bor i Nord-Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Men om det skal holde noe flightsim treff her i Vestfold blir vel kanskje noe langt for de som bor i Nord-Norge. Si ikke det du... Gardermoen er jo bare to timer unna meg da (fra Kirkenes altså, ca 3 tima unna Vadsø) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MN Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Beklager, trodde smileyen min gjorde det klart at jeg mente det som en spøk... Syntes bare det var en morsom srkvieleif (positivt ment) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 9/6-04 er vel noe langt frem i tid... Hva med et tidligere tidspunkt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Kan jo selvfølgelig ha et i Påska for de som ønsker det da. Jeg reiser bort 21.04 og er tilbake den 27.04 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Absolutt en god ide. Tidligere treff som er arrangert i Bodø har slått bra igjennom. Relativt stor oppsluttning også. Vi har et stort fs-miljø i området. Jeg er med, så sant jeg ikke er utenbys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er vel med jeg også, så fremst ikke det krasjer med noe annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Stig min gode herre Hva kan et flightsimtreff krasje med i forbindelse med ei helg? Selv ikke VM finalen mellom Tyskland og England ville ha stoppa meg i å dra på et slik treff. Ja jeg er gla i Fotball. Liverpoll er laget over alle andre lag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Jonny Pettersen Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hmm flymuseet , kan høre om å fikse litt storskjerm der med fs på .. Og kanskje en liten omvisning på BLHF vis noen er interissert i det da. By the way det er jeg som har stått får de siste treffene på forskjellige steder, vi hadde ett lite nettverk sist gang i geitvågen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.