Gå til innhold

Hva med Flightsimtreff i Salten


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Hehe, er da mye rart som kan komme opp i en helg, eller nei, er vel kanskje ikke så mye som kan komme opp alikavell.. heheh, men noe er det da ""

 

Har vært med på ett tidligere FS treff her i Salten, er noen år siden, husker at jeg satt på med Ole-Jørgen til Bodø da.

 

Er med på ett nytt treff, si ifra om det blir med nettverk der, så kanskje jeg tar med PCen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lokale i nærheten som jeg tror kunne passe for opp til 10 PC'er. Det koster 250,- per dag, men ligger et stykke fra byen med litt vanskelige parkeringsforhold på denne tida av året(mange rikinger fra byen som flykter vekk fra alt stresset "" )

Det kan også være vanskelig å leie det siden det er et populært lokale.

Ble ikke huset i Geitvågen brukt en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ny info her!

 

Da er det sendt en forespørsel til Flymuset i Bodø får å få en go pris der på ingang og turer i div simulatorer.

 

Til de av dere som bor sør å nord for Bodø. For eks Lofotoen,Vesterålen og ofoten, Dere er selvfølgelig velkommen til å melde dere på dette treffet. Jo flere jo bedre ""

 

Siste frist for påmelding er utsatt til fredag 4 Juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...