Gå til innhold

Hva med Flightsimtreff i Salten


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Jeg har jo ettervert registrert at det er en god simmer ifra Saltenområdet.

 

Hva om vi tok å sammles en dag for å hilse på hværandre og finner på noe sosialt ilag. En tur på byen, Bowling, Flymuset eller noe i den duren.

 

Man kan jo sette av en lørdag eller søndag til et slikt formål.

 

La meg få høre hva dere sier til dette.

 

Kansje Dag også kunne tenke seg å vere med på et slikt treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, er bare NØDT til å spørre.... hvem er denne gode simmeren fra Salten-området som det er snakk om? ""

 

Tror nok han mente at han har registrert at det er en god del simmere i Salten-området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens! Har vert borte i over et døgn, så jeg har ikke fått fulgt med denne diskusjonen.

 

Jeg mener selvfølgelig en god del simmere.

 

Interessen var bedre en forventet. Så vi burde kansje ta denne diskusjonen et steg videre å begynne å diskutere Dato for et slikt treff.

 

I utgangspunktet passer det stort sett hvær helg for meg. Så her er det bare å komme med synspunkter på korsn Datoer som passer best for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens dere blir enig om en dato. Jeg personlig går får 09.06.2004 Kan jeg si litt hva jeg kan tenke meg på en slik dag!

 

Vi møtes på Flymuset sånn passa midt på dagen. Der vil vi selvfølgelig bruke noen timer regner jeg med.

 

Når man er ferdig der kan det jo tenkes at kroppen trenger litt påfyll av energi. Her tenker jeg å ta kontakt med Peppes Pizza eller Pizzakjellern får å få en gunnstig pris på pizza med drikke.

 

Vist det sitter noe kloke hoder der ute med andre gode forslag så kom ut med dem å ikke holde de for deg selv. Kan jo tenkes at det blir akkurat din ide som blir gjennomført på denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...