Gå til innhold

Dette må noen stoppe!


Jan Gulliksen

Anbefalte innlegg

Det verste jeg har hørt. Her synes jeg virkelig Staten kunne gå inn å sponse de litt .. De kan få tillatelse til å bruke mine 100000 kr skattepenger ... da mangler vi bare 5 stykker til. .. burde ikke være nå problem for en slik nasjonal-skatt som Dakota'en

 

De kan jo også legge et "kutt" i f.eks "kulturlandskap-nordland" som er helt håpløst prosjekt. For å bruke de på litt skikkelig kultur-objekte, slik som dette flyet.

 

Det er jo beklagelig at forsvaret krever over 600000 for leie .. men det er jo desverre ikke til å ungå når stortingen legger opp til så enormt store kutt i forsvars-budsjete. Forvaret er jo desverre tvungen til å gå ut å tjene store penger for å ovehode holde hode over vann.

 

Ikke h... om det flyet må havne i Danmark!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Timmy Brandt:

 

voldtekt, krig, narkotika, terrorisme, drap, misshandel, ran, fortkjøringer, for lav løn, for høy skatt, invandrere som kommer å lever på socialpenger osvosv.. er vel også ting som noen må stoppe.

 

Kanskje litt viktigere enn å holde en et fly på et speciellt sted ?

 

Så absolutt, men det er det helt sikkert andre interessefora som tar seg av. Her er det fly som gjelder """".

Har forresten vært en hel del i Tønsberg denne sommeren og har der flere ganger blitt overflydd av Dakotaen vår. Det får ihvertfall meg til å stoppe opp.......... ""

 

[color:"red"] Nei til "sesongutflagging" av Dakota Norway! [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt i Samfunnslære-boken vår i dag. Det var to(tre) ting som slo meg umiddelbart at vi kan gjøre for å redde Dakotaen.

 

1: Starte en underskriftskampanje/brev som vi så sender resultatet av til de riktige instanser/politikere.

 

2: Kontakte media og få de til å rette søkelyset på saken.

 

(3: Sivil ulydighet: Lenke oss fast til rullebanen når flyet skal ta av eller noe "")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som veit noe postgiro / bank nummer man kan sette inn penger til å stötte dem da? Er ikke mye jeg har men stötter gjerne med det jeg kan!

Og kom ikke drassandes med at penga burde brukes til mye annet fornuftig, for jeg har stöttet både hjerte, kreft, spedbarnsdödlighet og mer, så da må jeg vel få lov til å stötte dette også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt i Samfunnslære-boken vår i dag. Det var to(tre) ting som slo meg umiddelbart at vi kan gjøre for å redde Dakotaen.

 

1: Starte en underskriftskampanje/brev som vi så sender resultatet av til de riktige instanser/politikere.

 

2: Kontakte media og få de til å rette søkelyset på saken.

 

(3: Sivil ulydighet: Lenke oss fast til rullebanen når flyet skal ta av eller noe "")

 

Vel, hvis vi leser:

Stortingsrepresentant Per Ove Width fra Fremskrittspartiet sitter i forsvarskomiteen. Han synes det som nå skjer er hårreisende. Han er sjokkert, og kommer til å ta opp saken med statsråden. - Det er lov å bruke fornuft, sier han.

,så ser vi vel hvilken politiker vi skal sende til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...