Gå til innhold

Fly savnet


Enok Liknes

Anbefalte innlegg

Det må settes spørsmålstegn ved at en person kan kan ringe inn på telefon og si at at han nødlander i havet på grunn av brann i motor...hva har vi ATC til?? Det skulle ikke mye til for og avsløre spøken, for og si det på den måten.. """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel eg har nå høyrt utallige historiar der teknisk svikt har ført til at mobiltelefone måtte takast i bruk pga at radioen var død av ein eller anna grunn. Så det har faktisk forekome at nødmeldingar har gått ut på mobil.

 

BMV=Bømmely Mekaniske Verksted. Fattern er daglig ledar der så eg har mykje kontaktar der. Det er forøvrig eit av dei største skipsverfta på Bømlo. Ein del av Eidesvik konsernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig skummelt at slike personer, som har blitt tatt for slikt gang på gang, faktisk får lov til å surre rundt blant oss "vanlige mennesker". En ting er at han skaper et dårlig rykte blant oss simmere, men hva hadde skjedd hvis det f.eks. hadde skjedd noe på en platform i nordsjøen mens dette pågikk?

 

En ting til som skremmer meg, er at han faktisk er STOLT over å gjøre disse tingene. Må et eller flere menneskeliv gå tapt før han innser alvoret i "morsomhetene" han holder på med, tro?

 

Han skulle hatt mer juling enn mat, og mat skulle han hatt hele tida.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...