Gå til innhold

ENRS - Røst Airport


Sauron

Anbefalte innlegg

  • Full Member

Ja jeg kan ikke annet enn å bli imponert, når jeg ser slike bilder og detaljrikdom. Hva slags programvare bruker du? Er interiørene  tegnet eller AI generert? Jeg så en video her om dagen om utviklingen fra FS1 fram til FS2020. Det er en imponerende utvikling. Sjølv har jeg vært med siden FS4, og det er utrulig å se hvordan simulatorene har utviklet seg både visuelt og flyteknisk. Det blir spennende å være med på dette videre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Tor Arild Danielsen:

Ja jeg kan ikke annet enn å bli imponert, når jeg ser slike bilder og detaljrikdom. Hva slags programvare bruker du? Er interiørene  tegnet eller AI generert? Jeg så en video her om dagen om utviklingen fra FS1 fram til FS2020. Det er en imponerende utvikling. Sjølv har jeg vært med siden FS4, og det er utrulig å se hvordan simulatorene har utviklet seg både visuelt og flyteknisk. Det blir spennende å være med på dette videre.

Hei! Jeg bruker Blender for å modellere 3D-modeller. Alt er laget "for hånd" så det går en del tid med til dette...:) 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden skrev Dag Baardsen:

Kan ikke si annet enn at dette kunne du fort tjent noen slanter på :) Himmel...

Ja...men kan ane meg at timesbetalingen ville bli liten...:) Tør ikke tenke på hvor mange timer man har brukt på disse flyplassene og sceneriene. Men, man er jo lett å glede...får man en god rating og noen 5-stjerner på flightsim.to så er det meste glemt...:D

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...