Sauron Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Hei, Har nå første versjon av Røst Flyplass ferdig og kan lastes ned her: https://flightsim.to/file/67601/enrs-rst-airport Filen er stor siden jeg har laget nytt aerial imagery for hele øygruppen rundt Røst. Setter pris på tilbakemeldinger av alle slag, spesielt til ev. forbedringer eller feil som oppdages. 8 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Wow, dette ser jo supert ut! Tusen takk! Laster ned nå.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Lekkert!😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 15. januar Full Member Del Skrevet 15. januar Ja jeg kan ikke annet enn å bli imponert, når jeg ser slike bilder og detaljrikdom. Hva slags programvare bruker du? Er interiørene tegnet eller AI generert? Jeg så en video her om dagen om utviklingen fra FS1 fram til FS2020. Det er en imponerende utvikling. Sjølv har jeg vært med siden FS4, og det er utrulig å se hvordan simulatorene har utviklet seg både visuelt og flyteknisk. Det blir spennende å være med på dette videre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Første besøk 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar 1 time siden skrev Tor Arild Danielsen: Ja jeg kan ikke annet enn å bli imponert, når jeg ser slike bilder og detaljrikdom. Hva slags programvare bruker du? Er interiørene tegnet eller AI generert? Jeg så en video her om dagen om utviklingen fra FS1 fram til FS2020. Det er en imponerende utvikling. Sjølv har jeg vært med siden FS4, og det er utrulig å se hvordan simulatorene har utviklet seg både visuelt og flyteknisk. Det blir spennende å være med på dette videre. Hei! Jeg bruker Blender for å modellere 3D-modeller. Alt er laget "for hånd" så det går en del tid med til dette...:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Kan ikke si annet enn at dette kunne du fort tjent noen slanter på Himmel... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Ser veldig bra ute dette. Godt jobba! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar 27 minutter siden skrev Dag Baardsen: Kan ikke si annet enn at dette kunne du fort tjent noen slanter på Himmel... Ja...men kan ane meg at timesbetalingen ville bli liten...:) Tør ikke tenke på hvor mange timer man har brukt på disse flyplassene og sceneriene. Men, man er jo lett å glede...får man en god rating og noen 5-stjerner på flightsim.to så er det meste glemt...:D 3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Mer enn nok til å kjenne på et snev av hjemlengsel. Helt makalaust! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. januar Premium Medlem Del Skrevet 15. januar Fantastisk, æ e søkkimponert 🤩 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Kjempebra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Bærre lækkert! Var der ute for første gang sommeren 2021. og kjenner meg godt igjen, dette var imponerende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Kristian R Jensen Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Dette var imponerende bra! Helt sykt bra kvalitet, hit blir det mer flyving. Hadde man bare hatt en skikkelig Dash 8 ^^ Men det var bra man ikke måtte på toalettet under besøket, for noen har kidnappa hele badet 🤣 (spøk) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.