Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 8. mai 2022 Anbefaler å kjøpe direkte https://pmdg.com/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. mai 2022 https://fselite.net/content/pmdg-737-for-msfs-pricing-revealed/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 *REFRESH* *REFRESH* *REFRESH* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Er vel tidligst 17.00 Zulu de sier, så tror refresh kan vente litt 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Stene Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Waiting Waiting 😆😆 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 9. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. mai 2022 8 timer siden skrev André S. Klophus: Er vel tidligst 17.00 Zulu de sier, så tror refresh kan vente litt 😉 Og 17.00 Zulu er, 2 timer + i Norge. dvs KL19.00 Norsk Tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. mai 2022 Ikke enda shit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 "will become available between the hours of 1700Z and 2359Z/09MAY" - blir noen trykk på F5 og en sen kveld/natt 😄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 9. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. mai 2022 12 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen: "will become available between the hours of 1700Z and 2359Z/09MAY" - blir noen trykk på F5 og en sen kveld/natt 😄 Det var som vi sa i guttedagene, når noe ikke stemte. Hællvete Å. (unskyll utrykket)😒 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R. Nilsen Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Haha, jeg er ikke alene om å sitte på F5 i kveld altså 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Det kommer en dag i morgen og… eller får se hvordan serverne deres takler premiæren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Noe skjer i hvertfall...... 🤫 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 It's live! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 9. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. mai 2022 6 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo: It's live! Kjøp og betalt. Laster ned,nu.!!!✈️👍😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. mai 2022 Da er den kommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Kjøpt, sitter å venter utålmodig på eposten med nedlastningslink nå. Dere som har fått, tok det langt tid før eposten dukket opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 11 minutter siden skrev Roy Johansen: Kjøpt, sitter å venter utålmodig på eposten med nedlastningslink nå. Dere som har fått, tok det langt tid før eposten dukket opp? Hvertfall 30 min.....ikke sett den her enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 20 minutter siden skrev Robert Hulthin: Da er den kommet 70 dollar for hele serien er jo ikke verst, ulikt PMDG vil jeg si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Hos meg kom bekreftelsen ganske kjapt - et minutt eller noe slikt. Det som gikk tregt var verifisering for nedlasting og viderekobling til nedlastingen. Sjekk spamfolderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 9 minutter siden skrev Tom Knudsen: 70 dollar for hele serien er jo ikke verst, ulikt PMDG vil jeg si Bare for 700'en det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Da er dama ankommet Vigra og klar for overtakelses-sermonien 🙂 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. mai 2022 Og her er det mye trafikk på serverene 🥴 og der kom den inn på vei inn 🤪 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. mai 2022 Premium Medlem Del Skrevet 10. mai 2022 Sliter du med å finne frem her er direktelink til download https://pmdg.com/account.php?action=view_order&order_id= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 8 timer siden skrev Ole-Chr Larsen: Hos meg kom bekreftelsen ganske kjapt - et minutt eller noe slikt. Det som gikk tregt var verifisering for nedlasting og viderekobling til nedlastingen. Sjekk spamfolderen. Ja min kom tilslutt etter en utålmodig time😄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Kom til å tenke på en ting her nå. Nå som man har en Cargovariant av 737-700 tilgjengelig i MSFS. Vet noen her om et godt etablert virtual airline som har fraktruter med 737 cargo-fly? Jeg flyr i dag for det meste for SAS Virtual og American Virtual (som har codeshare flight med Alaska tilgjengelig men ikke funnet noe cargoruter der enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Her har det på ingen måte gått glatt. Startet dagen med kjøp, mottak av ordrekvittering og lisensdetaljer i e-post. Deretter startet moroa: Genererte verifikasjons kode i forbindelse med download, også den mottatt per e-post. Legger inn kode i verifikasjons feltet for å fortsette nedlastingen. Systemet arbeider 4-5 minutter, og deretter blir jeg kastet tilbake til start uten at nedlasting foretas. Dette har nå skjedd 4 ganger, Det ser ut til at jeg er inne i en uendelig loop. Ser ut til at jeg må kontakte PMDG support dersom ikke et siste forsøk lykkes senere i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 43 minutter siden skrev Rune Gustafson: Her har det på ingen måte gått glatt. Startet dagen med kjøp, mottak av ordrekvittering og lisensdetaljer i e-post. Deretter startet moroa: Genererte verifikasjons kode i forbindelse med download, også den mottatt per e-post. Legger inn kode i verifikasjons feltet for å fortsette nedlastingen. Systemet arbeider 4-5 minutter, og deretter blir jeg kastet tilbake til start uten at nedlasting foretas. Dette har nå skjedd 4 ganger, Det ser ut til at jeg er inne i en uendelig loop. Ser ut til at jeg må kontakte PMDG support dersom ikke et siste forsøk lykkes senere i dag. Har du popup blocker? Så ut som den gjorde det samme her, men åpnet bare vinduet den blokka, og nedlasting starta med en gang. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Skal sjekke, André. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Gikk til innstillinger i Microsoft Edge og slo av PopUp-blocker. Fikk ny autentiserings kode, og vips så var PMDG B737-700 lastet ned. Hjertelig takk for tips, André👍 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Kanskje de PMDG skal bruke litt av pengehaugen de nå genererer til å kjøpe en ny salgssplattform? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.