Dag Baardsen Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Det ser ut som det bare er dager igjen til PMDGs første fly i MSFS 2020! Flying Fabio med første preview-videoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 16. juni 2021 Slitsom preview, og jeg er usikker på om jeg gleder eller gruer meg til denne DC-6 😵 Hadde den i P3D4, og den var på mange måter en fantastisk modell, men likevel ble den lite brukt !? Koster skjorta, og man bør ha MYE tid til overs for å rettferdiggjøre en såpass avansert realisme....... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Tror jeg står over den, blir for komplekst for meg., men gi meg en DC-3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 https://forums.flightsimulator.com/t/the-pmdg-dc-6-for-msfs-is-in-flight-test-heres-a-peek/409199 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 16. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2021 Det ligger 18 offisielle tutorials ute, så det er bare å sette i gang https://www.youtube.com/channel/UC4Z6uOroKwk2BCoBHzhuaeQ/videos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 16. juni 2021 fredag 18 juni klokken usikker kommer den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 16. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 16. juni 2021 Det er meldt regn i helgen, så dette passer jo ypperlig. Veldig spent på hva de har gjort rundt FM. I XPL var den noe stiv, i P3D var den hakket bedre, så blir spennende å se hvordan den tar seg i MFS. Gleder meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 16. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2021 2 timer siden skrev OddElviz: Tror jeg står over den, blir for komplekst for meg., men gi meg en DC-3 Det følger med en AI-pilot som fikser det meste for deg inntil du er klar! Litt rart å fly DC-6 med flight bag, men man får vel leve med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 3 timer siden skrev OddElviz: Tror jeg står over den, blir for komplekst for meg., men gi meg en DC-3 Samme her 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 2 timer siden skrev Torbjørn M: Det er meldt regn i helgen, så dette passer jo ypperlig. Veldig spent på hva de har gjort rundt FM. I XPL var den noe stiv, i P3D var den hakket bedre, så blir spennende å se hvordan den tar seg i MFS. Gleder meg Kommer fredag, Lykke til 😁 https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/129736-16jun21-pmdg-dc-6-for-microsoft-flight-simulator-release-date-announcement 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harry Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 er det ferdig nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. juni 2021 Ikke klar enda https://pmdg.com/msfs/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Tror ikke jeg kommer til å satse noen penger på denne. Litt for "old-time" for meg 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harry Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Kommer til å koste skjorta PMDG DC-6 for MSFS $999,999.99 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Blir helt sikkert bra denne her, men er ikke et fly i min kategori dessverre. Venter heller på 737, 777 og 747. Da blir det fest her 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 55$. Vet ikke om jeg kan si nei til det. Et interessant fly er det jeg mangler i fs2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flightnut Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Kjøpte tvert.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 18. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. juni 2021 Samme her. Jeg har hatt stor glede av flymaskinen i både X-plane og Prepar3d, så denne gikk ned umiddelbart. Så nå står vi her da, i Innsbruck, klar til å se hvordan dette går i FS2020. Eller for å holde stikka varm til både 73, 74 og 77 kommer @Jan Reidar Storelvmo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 18. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. juni 2021 Og den flyter bra også. Rundt 60-70FPS utenfor. 40-50 i cockpit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 CTD etter loading på A-varianten, får se om det er mer liv B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harry Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Synes de sa i en video lenger opp her at de har mer eller mindre jobbet med dc6 msfs i snart 2 år. Er det noen som har en anelse hvor langt unna 737 er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 18. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. juni 2021 18 minutter siden skrev Harry: Synes de sa i en video lenger opp her at de har mer eller mindre jobbet med dc6 msfs i snart 2 år. Er det noen som har en anelse hvor langt unna 737 er? Det er sagt at 737 kommer i 4.kvartal 2021 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 (endret) PMDG sin DC 6 er sluppet nå i kveld 😊 https://pmdg.com/ Endret 18. juni 2021 av Gunnar van der Meeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. juni 2021 Gikk rett i shoppen 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Støtter ikke multiplayer. Om du kommer i nærheten av en annen DC6 får man CTD. Heller ikke glad i windowed mode, som f.eks å bytte til et annet program eller om Windows kommer med notifications. PMDG skylder på Asobo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 19. juni 2021 hm ......... ja de må jo skylde på hverandre 🤭 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 18 timer siden skrev Torbjørn M: Eller for å holde stikka varm til både 73, 74 og 77 kommer @Jan Reidar Storelvmo Jepp, er klar over det...derfor jeg holder pusten litt til PMDG har jo hintet om lansering av både 737 og 777 i år. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Den 18.6.2021 klokken 22.04 skrev jenstf: CTD etter loading på A-varianten, får se om det er mer liv B. Du får CTD hvis du er i multiplayer mode og det er andre DC-6 i nærheten. I tillegg er det en del som har opplevd konflikter med andre addon/modder. PMDG anbefaler å bruke AddOn linker eller liknende programmer til å opprette en egen profil for DC-6 slik at kun nødvendige addons er aktive i Community folderen. DC-6 virker skikkelig lovende. Har brukt kvelden på å sette opp kontrollere og å fly noen touch and go på Vigra. Litt annen teknikk for å fly denne fuglen enn nyere maskiner. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 Flyet er greit det om det emm tar tid å sette seg inn i det de tusen detaljer. Men mye styres av virtuelt crue. The Flying Fabio er imidlertid langt mer krevende å følge. En person som til de grader elsker seg selv er ikke lett å finne på Youtube. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.