Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet
Du kaster ikke bort tiden

Heldig med timingen,  den ble lagt ut samtidig som æ sjekket ståa  ;D

Den er vel treig på stikka tenker jeg?

Yes,  men sånn behagelig treig  ;D ,  fantastisk flyfeeling,  rå lyd og herlig nostalgi !

• Premium Medlem
Skrevet

Kan vi få se noen bilder fra cockpit også?

Det kommer flere bilder etter hvert,  men som Kristoffer skriver,  mye å sette seg inn i,  så det tar nok noe tid før æ får temmet denne fortidsmaskinen  ;D

Og så ble vi rammet av plutselig finvær,  så æ måtte forlate cockpit på kort varsel  ;D

• Premium Medlem
  • Premium Medlem
Skrevet

Takk skal du ha Robert,  du sparte meg for mye arbeid  ;D

Dette kommer høyt opp på ønskelista, selv for en hurtigflygende mann som meg :)

He he ja Eivin,  vet jo at du vanligvis raser omkring 2 ganger lydens hastighet  ;D ,  men æ kan trygt anbefale deg å ta noen turer i "slow motion" med denne dama.  Hun gir deg grenseløst mye valuta for pengene,  og kommer jo fra samme generasjon luftfart som Starfighter og Lightning  ;D

Fikk meg et par turer i kveld,  og det åpenbarer seg uendelig mye kvalitet i denne modellen.  Bl.a.  er den bemannet med 2. pilot og maskinist,  og med enkle grep kan man få realistisk hjelp til nødvendige prosedyrer ,  mens man selv konsentrerer seg med å ratte motor,  flaps og ror-kombinasjoner.  Fantastisk artig og likevel ståpels i realisme og underholdning .  Kan trygt si at denne modellen setter helt ny standard for denne type flyvning.  Klarte å gjennomføre en passelig flytur,  komplett fra take off til landing,  og nå spørs det om æ får sove de nærmeste dagene  :o

SoYH9Zj.jpg

3OLDfIC.jpg

UEWh1HD.jpg

6JYl3Vj.jpg

x1i7ktU.jpg

Det eneste æ har å utsette på denne modellen,  er at den gjør det pokkern så vanskelig for andre utviklere å levere samme kvalitet.  Har ventet på en oppgradert utgave av en meget bra modell av DC4 fra Flight Replica,  men er redd den får ikke komme inn i hangaren nå lenger  ::)

Skrevet

Råtte bra shots Ernst :)

I 1969, som 7 åring, fløy jeg med DC-6 fra FBU. Så denne må jeg ha. Prøvde meg på LM sin Constellation, men den tar et halvt år å snu. Ga ikke opp så lett, og prøvde taildraggeren Lockheed Electra. Det var noe annet, responsiv, og første taildragger jeg har landet uten å få assosiasjoner til albatrosser (de flyr så lenge at alle landinger er krasjlandinger) :D

• Premium Medlem
Skrevet
er Red Bull sin maskin med i pakka?

Jepp,  den er der  ;) Fantastisk modell Fredrik,  og æ elsker 2.piloten som tar seg av kontoret,  mens æ ratter flyet.  PMDG  har virkelig truffet innertier med å gjenskape nostalgisk atmosfære,  og her kan de som ønsker det,  plukke på alt av brytere og innstillinger,  mens andre igjen kan starte opp å fly og overlate finjusteringene til mannskapet  8)  Og flyfeelingen !?!?.....  den må oppleves .

SXSkyPx.jpg

NAXuJWJ.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...