Gå til innhold

Notodden


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Notodden Airport av Finn Kristoffer Hansen er klar for å berike Norway  :) .  Et fantastisk scenery med helnorsk atmosfære og så langt noe av det fineste jeg har opplevd som flysim-entusiast !

Poster bare noen smakebiter, så jeg ikke skal ødelegge gleden for andre som vil dra på oppdagelsesferd til en vakker bit av Norge .

 

not1.jpg

 

not1b.jpg

 

not2.jpg

 

not4.jpg

 

Gratulerer til Finn Kristoffer Hansen og god helg til Flightsim.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Helt enig,  her er det bare å ta fram VISA`n ,  det har dette sceneryet så absolutt fortjent !  Poster noen flere teasere,  og denne gangen med seilfly  ;D Jeg tok utsjekk på Blanik på ENNO for mange herrens år siden,  og må innrømme at det er store forndringer siden da,  men fremdeles er seilflyvning en stor del av flymiljøet på Notodden .

 

enn1.jpg

 

enn2.jpg

 

enn3.jpg

 

enn4.jpg

 

ENNO er av beste ORBX-kvalitet,  og passer perfekt inn i FTXNorway,  AON og Norway GA Airfields

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager kjøpepresset Rune ,  men æ regner med du blir fornøyd etter hvert ;D  En god skjerm er jo veldig viktig for innlevelsen  .

 

Du har jo bare gitt meg et puff i riktig retning, Ernst  ;)  Med nytt hovedkort og prosessor måtte jo det hele toppes med ny skjerm. Fornøyd blir jeg helt sikkert. Skal legge inn noen bilder fra ENNO med F1 B200 King Air i BAT-drakt når skjermen er mottatt og montert.

 

RuneG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...