Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. januar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2015 Ikke at æ har vært så lenge borte fra hjermtraktene, men i mellomtiden har selvsagt Andrew oppdatert AoN mange hakk . Måtte omgående ta en inspeksjonsrunde over hjemmebasen. Bodø har lenge vært priviligert med flotte scenery, og med siste utgave av AoN må man snart søke forsvaret om tillatelse for å ta screenshots ;D . Narvik neste?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Knutsen Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Flotte bilder Ernst! Ja Andrew gir oss hele tiden masse snadder, utrulig hvor realistisk mange flyplasser har blitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Nydelige bilder som vanlig Ernst, men ka farsken e de du flyr?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 6. januar 2015 Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2015 Kan det være en gammel Macchi? Uansett, herlige sjåtts fra et herlig scenery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. januar 2015 Nydelige bilder som vanlig Ernst, men ka farsken e de du flyr?? ...... næmmen ka farsken, har dåkker ikke fått med dåkker denne ? Siste kreasjonen fra Dino, http://indiafoxtecho.blogspot.no/ Aermacchi MB.326 . Riktignok bare en beta-modell, men allerede en herlig flyopplevelse. Freeware med paywarekvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hva nå enn "paywarekvalitet" måtte bety. Jeg har lasta ned hele flysamlingen til Dino. Hans F-14 var redningen der AS sin svikta. Flotte bilder forresten, moro å se litt fra bakkenivå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Ka i farsken har du gjort Ernst! Får meg jo til å måtte tuppe ut Tore sitt og prøve dettan i stedet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Vet ikke hvorfor men i P3D så opplever jeg store performance issues med Dino sine modeller, synd da jeg alltid har vært storfan av arbeidet hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. februar 2015 Usikker på hva du mener PK, æ har enda ikke prøvd Tore sitt Bodø-scenery, såvidt æ vet er det enda ikke tilgjengelig !? Når/hvis det kommer, blir det større dekningsområde enn dagens AoN, men inntil videre er det Andrews Bodø som gjelder . Fredrik, det må være noe "muffins" i oppsettet ditt (?), Dinos modeller har aldri laget noe trøbbel her i gården. Selv hans F-14 funker nydelig ( men æ foretrekker likevel den langt mer avanserte F-14 fra Aerosoft ). Denne snertne treningssaken ( Aermacchi MB 326 ) er ikke ferdig utviklet, men morsom nok til å leke med ;D . Ingen belastning på fps hos meg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stranden Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Pk har fått en tidlig og mangelfull utgave for FPS test. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Blir veldig spennende å se hva som skjer med Bodø når Tore er ferdig med Narvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. februar 2015 Pk har fått en tidlig og mangelfull utgave for FPS test Akkurat, da forstår æ ...... hvordan går det med Narvik, får du tid til å bli ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 og med siste utgave av AoN må man snart søke forsvaret om tillatelse for å ta screenshots Basert på første bilde, tror jeg søknaden må sendes til Adolf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Kaspersen Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Nice work Ernstus!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.