Benjamin Hennes Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Hei! Har savnet en tråd som dette egentlig. Uansett sim... Hva er DITT beste FS bilde? FSX, FS9, X-Plane osv... Fyr løs Eg begynner med mitt eget favorittbilde. Link til fullsize http://i1210.photobucket.com/albums/cc408/Bmh96/PMDG%20737NGX/2012-2-8_20-50-23-369.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Har aldri vore noko aktiv på screenshot-fronten, men er ganske nøgd med dette bildet, som eg tok for nokon dagar sidan: Flyet er Eaglesoft Citation X, fantastisk addonfly som anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Tror det må bli dette. et bra gammelt bilde, fra min tid med FS9 og Dreamwings\\Fanda Meged Dash 8-100, bare lurer på om dette ikke er i fra 2006 eller rundt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Har ikke tatt så mye screenshots jeg heller egentlig, men dette er kanskje ikke så verst? VFR-tur fra Oslo til Hamar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Kan ikke komme på et direkte i farten, men liker dette ganske godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Aldri vært en kløpper på dette med screenshoots, meeen her er mitt bidrag. DNU707 på final 19R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Lenge siden jeg hadde postet noe nå Jeg så gjennom alle bildene fra FS men var usikker på hvilket jeg likte best, men det ble dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Må vel bli dette FS bilde fra meg for denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ikke screenie fyr. Har mange, men tar det fineste jeg fant med det første. Concorde tar seg ut på alle screens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Helt nydelig bilde, Benjamin! Jaw dropping! :grin: Det er mange jeg har som favoritter så klarer ikke å bare legge ut et bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Jørgensen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Tough one...men dette er i hvert fald én af favoritterne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Berg Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 dette er et av fovoritt bildene jeg har tatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Fyfela for noen Bilder! Må si jeg ble mektig imponert over Paulo Fernandes og Kristian Jørgensens bilder! Rått! :grin: Resten av gjengen har også levert fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Glømte å nevne det, men mitt ser bedre ut i Fullsize viss dere høyreklikker og åpner bildet i full størrelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Haukland Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg syns dette er mitt beste bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Faulkner Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Er vanskelig å velge bare 1, men her er 3 av mine bedre bilder, alle i fra fs9 sine glansdager! Fra en landing på Stord, den solnedgangen står fremdeles som den fineste eg har sett i simmen gjennom tidene! Og til slutt også et fra en landing på Lukla! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Tommy Bernes: Regner med du bruker REX? Isåfall hvilken Sunset Theme bruker du på bilde nr 2? En fin "norsk" solnedgang har jeg leita etter en stund :grin: Pene bilder forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Den er eg faktisk ikke helt sikker på, det bildet er tatt for en 3-4 år siden.. Men mener kanskje å huske at den solnedgangen var fra Real environment pro.. Kanskje, det er ikke sikker, leiter etter den selv også Det er en av de bedre eg har hatt i simmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Jaja, da får jeg vel prøve og lete litt jeg også da. Takker for svar! Skrik ut hvis du finner den :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Flere bilder her: http://s45.photobucket.com/albums/f55/bjohansen91/Best%20of%20FS/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 I min samling er nok dette det beste: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 her var det mange flotte bilder:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Ikke ment som Bump, men kanskje noen kunne hevet inn ett skudd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 7. august 2012 Premium Medlem Del Skrevet 7. august 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Er ikke noen aktiv bildetaker i FS, men drev litt med det tidligere. Så legger inn et par "gode, gamle" fra 2004 først; fra en flight (SK4430) som gikk fra EKCH til LGIR (Heraklion, Kreta). Deretter det flotteste jeg hadde liggende tatt i november 2011: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Et mye gammelt bilde fra 2007 eller 2008, under en flyvning fra Singapore til Christshurch: Eller dette bilde fra samme periode, men en AI A320 under testflyvning fra Toulouse: Og nei, ingen af bilderne er redigeret. Og skal det være redigeret: Har ikke taget screenshots i snart 2 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.