Gå til innhold

James May og PMDG


Magnus Vie Pettersen

Anbefalte innlegg

Det er i alle fall mulig. Har video av at jeg selv lander en lvl-D 737NG simulator hos SAS Flight Academy, kun med bakgrunn fra FS. Myk landing på første forsøk. :grin:

 

Om de gjør dette skikkelig kan det bli ganske underholdende og interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli interessant å se. Men karen har etter det jeg kan huske i hvert fall noe fordel i at han både selv har en flyverutdannelse og også har (minst) en egen flymaskin fra før av, dog av et noe annet kaliber enn en en passasjerjet. James har også en nokså uttalt høydeskrekk, men det bør vel gå veldig bra her vil jeg tro. :grin:

 

Show them Captain slow! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvede for nogle år siden en DC-10 simulator tæt på CPH (privat selskap som havde dem, ikke noget SAS Academy eller Oxford), og instruktøreren var mye imponeret over hvor bra det gik. 5 ud af 8 som deltog havde kun FS erfaring. Instruktøreren sagde da også, at FS erfaringen godt kunne ses, fordi vi klarede det så bra :)

 

Bliver morsomt at se hvad "Captain Slow" kan gjøre med PMDG :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig enkel og simpel grunn til at det ble fjernet. Det hele var en ren løgn fra det såkalte produksjonsselskapets side. Husker ikke navnet på selskapet, eller personen som "driver det", men det er ett fiktivt selskap som er drevet av en kjenning av mange av higherups på VATSIM, hvor han har lagd trøbbel tidligere. PMDG ble tipset om dette, og etter å ha undersøkt det grundigere, viser det seg at det hele har aldri har vært noe reelt, bare en enkel måte for denne personen å scamme til seg en kopi av NGX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...