Gå til innhold

Takk for det gamle !


Stian Svensen

Anbefalte innlegg

Å ingenting å takke for...

 

Men nå er det full tenning her! I kveld skal det drikkes og pu...eh...fyr av raketter med måte, jeg har mekka ei bombe som vil få byen til riste i grunnvollene. Bruksanvisningen er lett å huske for en bedugga person, tenn lunta og løp som f...

 

Og det var mine siste ord her i 2002, måtte det bli langt flere i året som kommer "[stort

 

Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av johnny molund:

Duh Helge... Forsiktig med dynamitten nå..

(som før sagt)...

Litt kjedelig hvis Stavanger skulle forsvinne fra

Norgeskartet....

 

(skål)

Hehe, ja det er fare for det ja "[blink]" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Men nå er det full tenning her! I kveld skal det drikkes og pu...eh...fyr av raketter med måte, jeg har mekka ei bombe som vil få byen til riste i grunnvollene. Bruksanvisningen er lett å huske for en bedugga person, tenn lunta og løp som f...


Mine damer og herrer, flyet til Stavanger er desverre utsatt. Grunnen er en bombe som sprang, et vitne sa at en herre med navn Helge Bø laget en bombe som han tente på, på nyttårsaften. Hele flyplassem ble lagt i ruiner. Jeg hvil minne alle passasjerene med seterad 31 gå til skranken å få nye billeter. Raden eksisterer ikke lenger. Da vil jeg ønske alle en bombefri nyttårsaften. Takk "[stort"[smil]""[stikk"[Rullende"[sur]""[Eek!]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hekler grytelapper som bare nøkken, men det er nå liv her også...såvidt.

 

Joda, var futt i bomba mi, trommehinnene mine svaier fremdeles...den tok riktignok ikke rotta på Sola Flyplass men den blåste snøen fri for plen...eller omvendt. Og det var ikke til å unngå at det oppsto et par konflikter i kjølvannet av braket, ei hissig kjerring skulle ringe politiet fordi bikkja hennes fikk nervesammenbrudd, og i tillegg kom jeg i skade for å mishandle et vedskjul der et lite vindu tok kvelden...og påfølgende krangel med eieren. Men det ordnet seg "[smil]"

 

Nei nå må jeg forsøke å få de forbanna tømmermennene til å hogge ved et annet sted enn i det stakkars huet mitt "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen:

Nåja... trukke den delen av Norge vil bli savna for mye da

FNYS!! "[Gal]"

 

Var det ikke du som sammen med Kenneth Sørensen skulle boikotte dette forumet? Jeg ser at dere begge er tilbake, men hyggelig det da...

 

Du skal være glad for at Rogaland via Statoil's hovedkvarter gir fra seg alle oljemilliardene til resten av landet! Vi burde løsrevet oss som egen stat og beholdt milliardene for oss selv, så kan dere sitte der og leve på fisk og poteter "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Helge Bø:

quote:

Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen:

Nåja... trukke den delen av Norge vil bli savna for mye da

FNYS!!
"[Gal]"

 

Var det ikke du som sammen med Kenneth Sørensen skulle boikotte dette forumet? Jeg ser at dere begge er tilbake, men hyggelig det da...


Begynner å bli senil også nå? "[stikk vakke jeg og Kenneth som boikotta forumet, men Kenneth og Jørgen (SAS Commuter piloten vettu) "[smil]"

 

Godt Nytt År forresten "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen:

Begynner å bli senil også nå?
"[stikk
vakke jeg og Kenneth som boikotta forumet, men Kenneth og Jørgen (SAS Commuter piloten vettu)
"[smil]"

Sier du det? Må være spriten som har rota for mye i minnet mitt ja. Jo jeg vet om Sørensen & Toll, der den ene parten vil inn i varmen igjen...og det får han sikkert lov til "[stort

 

quote:

Godt Nytt År forresten
"[smil]"

Likeså "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...