Stian Svensen Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Takk for i år !!! Håper vi får et fint år i møte, både med tanke på fs og alt annet GODT NYTT ÅR til ALLE sammen !!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Godt Nyttår ja... May the planes stay where they belongs... (peikar i lufta) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Bjørnøy Olsen Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 GODT NYTT ÅR!! ~//.\\\\~ [ 31.12.2002, 16:06: Endret av: Erik Bjørnøy Olsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Også ønsket om et Godt Nytår fra Danmark /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Molund Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jaja, så var det bare noen timer igjen av år 2002... Vil ønske ALLE er godt nytt år... Vær forsiktige med raketter som passerer fl100 (ikke mange det)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Å ingenting å takke for... Men nå er det full tenning her! I kveld skal det drikkes og pu...eh...fyr av raketter med måte, jeg har mekka ei bombe som vil få byen til riste i grunnvollene. Bruksanvisningen er lett å huske for en bedugga person, tenn lunta og løp som f... Og det var mine siste ord her i 2002, måtte det bli langt flere i året som kommer Skål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ja da var det 7 og en halv time igjen til 2003, ønsker alle her på forumet et godt nyttår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Molund Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Duh Helge... Forsiktig med dynamitten nå.. (som før sagt)... Litt kjedelig hvis Stavanger skulle forsvinne fra Norgeskartet.... (skål) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jo, riktig godt nyttår! Helge vær nå inderlig forsiktig med din Bomba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Godt Nytt År ja! I dag skal det smelles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av johnny molund: Duh Helge... Forsiktig med dynamitten nå.. (som før sagt)... Litt kjedelig hvis Stavanger skulle forsvinne fra Norgeskartet.... (skål) Hehe, ja det er fare for det ja . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ja, Godt Nyttår! Helge,når vi våkner en gang i morgen så er vel hele Sola- Airport borte fra kartene..He-He!! SAS583 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 quote: Men nå er det full tenning her! I kveld skal det drikkes og pu...eh...fyr av raketter med måte, jeg har mekka ei bombe som vil få byen til riste i grunnvollene. Bruksanvisningen er lett å huske for en bedugga person, tenn lunta og løp som f... Mine damer og herrer, flyet til Stavanger er desverre utsatt. Grunnen er en bombe som sprang, et vitne sa at en herre med navn Helge Bø laget en bombe som han tente på, på nyttårsaften. Hele flyplassem ble lagt i ruiner. Jeg hvil minne alle passasjerene med seterad 31 gå til skranken å få nye billeter. Raden eksisterer ikke lenger. Da vil jeg ønske alle en bombefri nyttårsaften. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN!!! Inkl. Alle her på Flightsim.no! Have a jolly good year tomorrow! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Vil bare slenge innom og ønske alle her et godt nytt år, og Helge du får innformere oss om hvilket sykehus vi skal besøke deg på God nytt år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Fla Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 GODT NYTTÅR.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John E Rønning Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Godt Nytt År til dere alle ! ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunbjørn Øfsti Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 GODT NYTT ÅR!!!! Ta det rolig med drikken i kveld da folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Godt nyttår alle sammen ja! Ha en god tur inn i det nye,og land forsiktig i morgen tidlig når dere kommer hjem fra feiringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duc Thang Nguyen Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Vel, snart ringer det nye året inn, så jeg får vel si et par ord før 2002 er omne. Godt nytt år til alle sammen, måtte dere få mye lykke i det nye året og håper at alle ønskene deres gå i oppfyllelse. Lykke til med alt annet og spesielt FS GODT NYTT ÅR, VELKOMMEN ÅR 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning Kjensli Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 GODT NYTTÅR!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 GODT NYTT ÅR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Da var rakkettene skutt opp og jeg har startet min "godt nyttår runde", så da tenkte jeg at jeg skulle stikke innom her å legge fra meg en hilsen: GODT NYTTÅR og takk til alle simmere holder flightsim miljøet "levende" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 quote: Opprinnelig postet av johnny molund: Duh Helge... Forsiktig med dynamitten nå.. (som før sagt)... Litt kjedelig hvis Stavanger skulle forsvinne fra Norgeskartet.... (skål) Nåja... trukke den delen av Norge vil bli savna for mye da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg hekler grytelapper som bare nøkken, men det er nå liv her også...såvidt. Joda, var futt i bomba mi, trommehinnene mine svaier fremdeles...den tok riktignok ikke rotta på Sola Flyplass men den blåste snøen fri for plen...eller omvendt. Og det var ikke til å unngå at det oppsto et par konflikter i kjølvannet av braket, ei hissig kjerring skulle ringe politiet fordi bikkja hennes fikk nervesammenbrudd, og i tillegg kom jeg i skade for å mishandle et vedskjul der et lite vindu tok kvelden...og påfølgende krangel med eieren. Men det ordnet seg Nei nå må jeg forsøke å få de forbanna tømmermennene til å hogge ved et annet sted enn i det stakkars huet mitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 quote: Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen: Nåja... trukke den delen av Norge vil bli savna for mye da FNYS!! Var det ikke du som sammen med Kenneth Sørensen skulle boikotte dette forumet? Jeg ser at dere begge er tilbake, men hyggelig det da... Du skal være glad for at Rogaland via Statoil's hovedkvarter gir fra seg alle oljemilliardene til resten av landet! Vi burde løsrevet oss som egen stat og beholdt milliardene for oss selv, så kan dere sitte der og leve på fisk og poteter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 quote: Opprinnelig postet av Helge Bø: quote: Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen: Nåja... trukke den delen av Norge vil bli savna for mye da FNYS!! Var det ikke du som sammen med Kenneth Sørensen skulle boikotte dette forumet? Jeg ser at dere begge er tilbake, men hyggelig det da... Begynner å bli senil også nå? vakke jeg og Kenneth som boikotta forumet, men Kenneth og Jørgen (SAS Commuter piloten vettu) Godt Nytt År forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 quote: Opprinnelig postet av Lars Chr. Hansen: Begynner å bli senil også nå? vakke jeg og Kenneth som boikotta forumet, men Kenneth og Jørgen (SAS Commuter piloten vettu) Sier du det? Må være spriten som har rota for mye i minnet mitt ja. Jo jeg vet om Sørensen & Toll, der den ene parten vil inn i varmen igjen...og det får han sikkert lov til quote: Godt Nytt År forresten Likeså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jepp, godt nyttår til dere alle - litt på etterskudd. Begynner såvidt å komme til hektene igjen... Hørte rykter om at parkeringsvakts sentralen i Stavanger var blåst til pokker i vold... Helge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 1. januar 2003 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2003 Godt nyttår til alle på flightsim.no Bra party igår, er så skjelven at jeg kunne ha hekla en duk på 27 sekunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.