Gå til innhold

Ditt beste add-on kjøp:)


Carl Waylon Nelson

Anbefalte innlegg

Det er snakk om ditt beste add-on kjøp, ikke din beste add-on samling. :) Da foreslår jeg at man velger ut én, og ikke 14 produkter. :whistle:

 

Mitt beste er vel PMDG 737NG for FS9, og det sier vel litt om hvor lenge det er siden jeg spilte sist. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å svare enkelt på, da man har mange fly innen forskjellige kategorier, som ikke kan direkte sammenliknes. Jeg må vel si at PMDG 747-400X med -8i/F tilleggspakken er den jeg har tilbrakt mest tid med, så det må vel sånn sett sies å være det beste kjøpet.

 

Hva utgivelsen av 737NGX gjør med det, gjenstår å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om ditt beste add-on kjøp' date=' ikke din beste add-on samling. Da foreslår jeg at man velger ut én, og ikke 14 produkter.[/quote']Men det er veldig vanskelig da. Blir nesten som om jeg skulle velge hvem av mine koner jeg liker best.?! :whistle: ( :grin: )

 

 

Men hvis jeg absolutt må velge en, så må jeg si MD-11 jeg også. Er ihvertfall det flyet jeg har tilbragt mest tid med, så da må det vel ha vært et godt kjøp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at mange velger seg fly når det gjelder beste add-on og det kan jeg skjønne på mange måter, men jeg er nå mer stemt på andre ting til simulatoren. Fly kommer jo i så mange former, men noe som har gitt min simulator en helt ny opplevelse er EZdok camera addon. Jeg tror faktisk det er det beste addon jeg har noensinne kjøpt, fordi det virker på alle andre flotte addonsfly jeg har kjøpt.

Både som motion-simulator og som viewvelger. Helt enormt.

Gleder meg til versjon 2 som kommer med følgende nyheter.

1.Dependences shake effect by turbulence level in a cloud layer.

2. Dependences shake effect by a turbulence in wind layer.

3. Turbulence from the let out chassis and a flap is added.

4. The interface is simplified.

5. Automatic import of cameras to new planes.

6. The smooth change ZOOM.

7. The aircraft body is shake by RND effect now.

.. 8...9..10....... is your wishes

 

Simulator opplevelsen blir noe helt annet med denne softwaren innstallert og justert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste.. uten tvil,

PMDG 737-8/900 pakken.

Det var første addon jeg kjøpte, og definitivt det mest brukte.

PMDG 747-400 kommer som en god nr. 2

 

Det værste, iFly 737NG.

Her betalte jeg $55 for å være betatester i mer enn et halvt år.

Flyet var bare halvferdig ved utgivelsesdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo bare legge til $15 til så kan du fortsette og teste på FSX Tommy ;-)

 

Haha! Ja ikke sant. ;D

Tror jeg står elegant over enda en betatestperiode med interim patch,patct til interim patch,patch 1,patch a til patch 1,patch b til patch 1,patch 2,patch 2a,SP1,patch 1a til SP1,patch til patch 1a til SP1,patch 1b til SP1,SP2a,SP2b,patch 1a til SP2a... osv...

Det får være grenser! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste, iFly 737NG.

Her betalte jeg $55 for å være betatester i mer enn et halvt år.

Flyet var bare halvferdig ved utgivelsesdato.

 

Dumt av deg å basere din mening av et addon som ikke var ferdig når du prøvde det, men som til dags dato er et av de beste, mest komplette addons noensinne produsert til FS. Det kan sikkert alle iFly-pilotene også fortelle deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var det ikke Paulo. Punktum!

Det er HELT FEIL vei å gå for utviklere at man gir ut noe som bare er et halvferdig skvip. Useriøst og umoralsk.

Men som alltid,her dreier det seg om penger,penger,penger.

Derfor ble nok iFly gitt ut såpass tidlig,fordi de var i behov av cash inn i kassa for å fortsette utviklingen. HELT feil vei å gå,og fullstendig uakseptabelt.

Tenk om du kjøpte deg en bil, så fant du ut at på det hverken var lys eller bremser på bilen. Hadde det vært greit? Tror ikke det nei... iFly har langt igjen for å være det mest komplette addon for FS. Milevis... Fulgte ikke med en liveries engang.

Så å nevne komplett blir som en dårlig vits!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dårlig eksempel du kommer med. Jeg ville heller si at man kjøpte en bil der air condition ikke fungerte eller at det ikke var koppholder inkl :grin: . IFlyen var svært flybar da den ble sluppet ut. Det var mange bugs ja, men ikke store bugs. Det er uvesentlig spør du meg, for kun få uker etter release kom de med SP1, som rettet opp en rekke bugs. Kundebehandlingen de gir kundene sine er er verdt tusenvis av kroner spør du meg, imotsetning til PMDGs arrogante væremåte ovenfor publikum.

 

Liveries er ikke et selvfølge for et 737-addon syns jeg. Uansett, det krever ikke mye tid på google før man har funnet det liveriet man vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...