Gå til innhold

Dårlig spøk?


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Er det noen som har klippet der Jesper, rullerstolreporteren hos Otto Jespersen, som skulle lure piloter under utdanning? Der tanken var at Jesper skulle lure gryende pilotspirer til å tro at en rullestolbruker kunne være pilot.Men ble rundlurt selv, da "eleven" som dukket opp, var en proff pilot !! Jesper hylte som en gris da motoren starte opp og helien tok av.... :cry: Noen som har dette klippet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere hører der er en person som har døds angst. Det er det

samme traumet som om du skulle overleve en ulykke eller nær

døden opplevelse.

 

En dødsangst er noe vi alle opplever forskjellig. Det er de som får problemer resten av livet etter å ha opplevd det, mens andre takler det på en annen måte og har nesten ingen affeksjon. Dette varierer og kommer selvsagt ann på alvorlighets graden og situasjonen rundt det.Men generelt sett, livet for de fleste blir i stor grad påvirket og gjør at man kan slite med angst, depresjon, søvnproblemer og mange andre ting. Det kan gå fint i flere år hvor det plutselig

dukker opp igjen.Selv om dette er en spøk er det en utrolig dårlig gjennomtenkt spøk. Dette gjort av en pilot som tross alt har livet til andre i sine hender.

 

Hadde noen gjort dette med meg hadde jeg gjort følgende: Jeg hadde "latet" som om alt var bra, til vi var kommet oss ned på bakken og stanset flyet. Da skulle jeg ha dratt piloten med makt ut av flyet og banket han så inn i #¤#¤#¤¤ til de grader og sørget for at han fikk problemer med å gå eller sitter i flere dager etterpå. Deretter skulle jeg ha revet pilotsertifikatet fra han og kastet det i søpla.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...