Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en film som handlet om alt som kunne gå galt under en flytur og det meste gikk vel galt med hele filmen.

Totalt uvirkelig, men artig å se hvordan Martin greide å lande flyet.....det var ikke nok flaps ute vel??

Grei søndagsunderholdning....

"[blink]"

Skrevet

Så hele filmen, var det noen som reagerte på hvor kort rullebane det flyet trengte for å lette? eller at det befant seg to pistoler, en bombe og et "stikkeredskap" ombord, her har sikkerheten vært på topp...

Skrevet

Heisann!

Jeg reagerte også på hvor liten rullebane jumboen trengte for å ta av... Den lettet jo i det den passerte terskelen, brukte bare landing threshold'en til å ta av på!

Men elelrs en veldig "bra" film "[blink]"

Skrevet

Syntes ikke filmen var særlig bra, den var heller komisk. Alt var så urealistisk, som når en av mennene stakk hodet ut av flyet og det bare blåste litt i de ytterste hårtustene...

[ 04.11.2002, 14:53: Endret av: stian gjervik ]

Skrevet

quote:

Det som imponerte meg mest var at passasjeren som ble kastet ut av flyet falt AKKURAT ned i tårnet.

Det som var enda mer imponerende var at de skulle fortsette å kaste ut folk igjennom tårnet taket til kravet ble innfridd.. - gammal kretsmester i fallskjermhopping han der "[stort

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Helge Bø:

Hør her folkens...

Disse flyfilmene er som VG, folk flest skiter i slike tekniske detaljer så lenge underholdningsverdien er til stede...hehe
"[blink]"

Men på den annen side er det alltid gøy å pirke på feilene i filmene "[smil]"

Skrevet

Må si oppfølgeren var mer troverdig en 1'eren, selv om det var en del ting å ta tak i. Satt og irriterte meg på filmen så de andre rundt meg ble mer irritert på meg...

Hadde vært jævli' tøft om noen laget en film en gang som viser ting slik de er, som viser at det er samme fly som lander som tok av osv...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...