Gå til innhold

Aldri mer PMDG 737


Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt min siste flytur i PMDGs gamle 737NG. Som sikkert mange har lagt merke til så har Ifly kommet ut med en 737NG som har en mye mer realistisk cockpit og flymodell. Jeg har testet flyet på tre flyvninger, og er meget fornøyd med produktet! Helt klart verdt de 350 kronene!

 

Flyet gjør at jeg holder meg til FS9 fremover ;) Nå har jeg bare enda mindre grunner til å vurdere å gå over til FSX. Selv om cockpiten på dette flyet er breathtaking, så er FPSen lav. Drømmeflyet for meg altså!

 

Men som med alle helt ferske add-ons er det noen bugs, her er de jeg har opplevd:

 

- Noen ganger flyr flyet en egen retning mens LNAV er koblet på

 

- Autopilot kobles ikke på ved take off (Ifly-forumet har funnet en løsning)

 

- Man må bruke mye throttle for å fart på flyet på bakken

 

- Går ikke ann å velge flaps 1 på take off

 

Nok prat, over til bildene:

 

Alle knapper i overhead er modellert, så det ser meget bra ut:

Iflytestflight3.jpg

 

Iflytestflight4.jpg

 

AirBerlin4-2.jpg

 

AirBerlin7.jpg

 

AirBerlin6-1.jpg

 

AirBerlin8.jpg

 

Her får du en skikkelig ekte følelse av å sitte i en 737NG!

AirBerlin9.jpg

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt! Jeg gidder ikke ta stilling til hva som er sannheten, jeg kan nok ikke påvirke det uansett. Prøver bare å understreke at hverken å foreslå at andre bedriver piratvirksomhet, eller å diskutere et tema som er forbudt etter forumets regler, ikke nødvendigvis alltid er like lurt. I hvertfall ikke når det kan gå utover andres tråder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, som en erfaren 737 simmer og erfaren FS-pilot så er dette flyet verdt 350 kr! Syns vi skal støtte Ifly, som har brukt så mye tid av fritiden sin i 3 år på å skape dette herlige produktet! Og bare 2 uker etter release har de gitt ut første patch! De er også veldig flinke i å svare og hjelpe kundene, i motsetning til PMDG :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det handler om en kombinasjon av att PMDG er på tur med sin og att teamet kansje er hardbarka online simmere så slik sett prioriterer FS9. Helt greit for min del da jeg tross alt bruker FS9 sjøl,

Kommer helt garantert til å kjøpe MDG sin også for å ha i FSX men den gamle rustne sleiva deres av 737NG er på ut av innstalasjon her hvertfall og kommer aldri til å bli innstalert igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johansen

Endelig hjemme fra jobb så jeg kan oppklare hva som har skjedd. Jeg har fulgt utviklingen i denne posten via Iphonen min, men har ikke kunent poste noe svar her for å oppklare hva jeg mente.

 

Jeg skrev at jeg ikke ville betalt for et slikt produkt. Så leste jeg at noen trodde jeg oppfordret til å skaffe seg dette produktet ulovelig, så jeg endret innlegget mitt slik at det jeg mente kom tydeligere frem.

 

Jeg har hatt ganske masse problemer med dette produktet og vil ikke anbefale andre og kjøpe dette. iallefall ikke enda, man burde vente å se hva som skjer. Jeg skjønner at det jeg skrev kunne misforstås og det var også derfor jeg endret det, så nå har vi oppklart det hele. :grin:

 

Da kan vi fortsette og kommentere de flotte bildene til Paulo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du Lars må ta med i meninga di att dette er din, og noen andres erfaring. Min fungerer veldig bra på det det som sal fungere att the moment. Jeg hadde to CTD i starten men ved å restarte simmen uten å gjørra noe som helst endringer fiksa den seg selv ved å oppdatere noen texturer.

Ellers ser jeg att de med CH yokes har endel problemer knytta til dette som vi Saitek folka (mot normalt :grin:) har ikke hatt disse problema.

Jeg savner kansje mest en mulighet til å lagre flightroutes og legge dem inn automatisk, men dette kommer vel etterhvert vil jeg tru. Det skal være en mulighet ved å lage en "fake IFkly747 mappe i simmen der du kopierer route fra. Jeg gjorde ett kjapt forsøk på dette men uten hell så jeg gadd ikke bruke mer tid på det nå. Ellers har jeg nå hatt flere sukses turer med dette addonet med det jeg har av addons uten noen flere problemer.

Jeg vurdere å teste ut ei lydpakke som jeg lasta ned i kveld men vi får se. Er litt feig når det gjelder såpass skjøre innstalasjoner i starten ;)

 

Har patchen innstalert og skal teste det ut i morra. Nå derimot er det kvelden her, med litt 3 poengs øl før jeg tørner inn.

Rævbekå her vi kåmm og puster dere i ryggen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...