Gå til innhold

OH MY GOD-AEROPLANE !


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Den er som skapt for Påsken. A2A sin nyeste B-17 Accusim får fram det mest guddommelige i mitt ordforråd. Jeg ender opp med å gjenta stadig, "OH MY GOD !!!" Hadde egentlig ikke tenkt å oppgradere den fra før meget gode B-17, men i et svakt øyeblikk lot jeg meg friste..... Og hva er resultatet?? Jo, OH MY GODDH !! Her er det systemsimulering så det holder ( ala 1945), og lydkvalitet som framprovoserer tidlig sædavgang. Flyfeelingen er over øverste hylle, og A2A har igjen skapt en modell som setter ny standard. Påsken er i boks.

 

acc1.jpg

 

acc2.jpg

 

acc3.jpg

 

acc4.jpg

 

acc5.jpg

 

acc6.jpg

 

acc7.jpg

 

acc8.jpg

 

acc9.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Å fyyyy. Nå har jeg vært ute av flightsim miljøet en god stund, men føler at nå måååååå jeg bare tilbake!!

Hva med fps-en til denne maskinen da Ernst, er den en fps killer?? :eek:

 

Uansett helt vanvittig nydelig, til å med rillene i dekkene er så tydelige som jeg aldri har sett i FSX før!

 

Disse søndags MP rundene dere har hatt i Alaska til nå? Hva kreves egentlig for å bli med på disse? da tenker jeg av scenery, fly o.l!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teamspeak er gratis. Dette programet brukes til å prate sammen med de andre deltagerne. Sjekk www.teamspeak.com Her kan du laste ned.

 

På Flightsimlan.com finner du info og videoer om hvordan du kobler deg opp til multiplayer-serveren gjennom FSX og hvordan du kobler deg til gjennom Teamspeak.

 

Når det gjelder Scenery trenger man egentlig ingenting, men de siste ukene har FTX sitt siste scenery PNW blitt brukt. Hver søndag er det lagt opp til forskjellige turer, så scenery vil variere. Jeg vil tro at PNW blir brukt en liten stund til fremover. Kan anbefales.

 

Pål

 

PS. Glemte helt å kommentere bildene. Flott presentasjon av en nydelig jernfugl. Flotte vinkler bildene er tatt i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

WOAW, her var det mange hyggelige reaksjoner, takkåtakk :D !!

 

Hva med fps-en til denne maskinen da Ernst, er den en fps killer??

 

 

Glatt som en ål Kjetil, merker ingen belastning på fps !! Accusim innstalleres oppå den originale B-17, og til tross for at Accu-modellen er blitt langt mer detaljert inside and out, så merker jeg INGEN reduksjon i FPS !

 

ÅÅÅååååååååååhhhhhhh........nå er det full fyr i kredittkortet!!!!! *Download*Download***.....det var da pokker så sent det gikk!!....

 

He he, Gunnar, nå blir det bombetokt og formasjonsflyvning ( men først gjenstår det noen timer/dager med flightmanual og utsjekk, denne kjerra krever sitt av mannskapet) :grin: :cool: .

 

 

Steike ta Ernst, hvordan blir det med husfreden når du fyrer opp det beistet der

 

 

Oooops, det er fullstendig farvel til husfreden :grin: , her vises ingen nåde, når høytalerne dirrer må alle rømme til fjells :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, Gunnar, nå blir det bombetokt og formasjonsflyvning ( men først gjenstår det noen timer/dager med flightmanual og utsjekk, denne kjerra krever sitt av mannskapet) grin cool .

 

Det blir det nok ganske sikkert! Jeg trenger også noen timer for å finne ut av denne :blush:

Mon tro hvorfor flaps kun har 2 posisjoner(helt opp eller helt ute) når man benytter yoke??!...... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Mon tro hvorfor flaps kun har 2 posisjoner(helt opp eller helt ute) når man benytter yoke??!......

 

Flaps er trinnløs. Bruk musa (eller bryter på yoke) og aktiver bryteren for flaps i cockpit. Så følger du med på instrumentindikatoren for flaps og stopper i ønsket posisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fordypet meg i manualen. Denne modellen er bare helt utrolig - den MÅ flys etter boken (og den er tykk! :cool:)

Dokumentasjonen til Accusim oppgraderngen er bare helt hinsides enorm.....

 

Vel, jeg trenger i allefall godt med tid før jeg kan gi meg ut på noe MP med denne - det blir ikke kjedelig i FS i tiden fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske bilder! Er imponert over accusim sine damer, men obs, obs, jeg kjøpte P47 Razorback og fikk seriøst problem med lydkortet. Fikk aldri flyet i lufta. Problemet er visstnok kjent på A2A-forumet, men ingen løsning så langt. Ingen andre fly jeg har skaper dette problemet. Så snart jeg satt i cockpit, fikk jeg bluescreen. Så det er verdt å sjekke forumet deres før dere svir av pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

,mulig jeg tar meg en kjøretur i området for å HØRE hvor du bor God Påske!

 

He he he Einar, du er hjertelig velkommen :D . Du kan sikkert ta peiling på lyden før du drar hjemmefra, så kan du ta på hørselsværn før du ringer på. Mulig du bør ta på hjelm også, for madammen ser litt mørk ut i øynene, der hun sniker seg omkring med ei baseball-kølle klar til slag :o .

 

 

Okei Raymond, det er faktisk noen med spesielle lyd-drivere som sliter med bluescreen. Slik er det alltid, men heldigvis er det få, så det er ikke store sjansene for å være blant disse. Heldigvis finnes det en fix for dette ( sjekk forumet til A2A).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja det va du ja! Trudde et øyeblikk det bygde sæ opp uvær i nordvest! .. Ja det gjør vel forsåvidt det da! Må bare gi min medfølelse til madammen din står bak i døra med rimelig skrikende bakoversleik, peiva villmann etter dæ med kølla, skjælven i knean av resonansvibrasjonan i beinmargen og brølede trykkbølger som går helt til atmosfæren!

 

Kloremerka i asfalten e vel stort sett det vanligste kjenne/-veimerkinga på fortauan opp til Ernie. En og annen igjennværende svært døv og tilsynelatende maktesløs beboer. Gåstoler med 4-pungts belter og drivanker...

 

Ellers va det nån bra lækkre bilda du du fikk ut av trollskapen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...