Sivert Indergaard Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kansje vært opp før men [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det er altså håp for alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 [video:youtube]QCQQU6qc7oc Et lite nyhetsklipp fra MAKS-messen som foregår i Moskva denne uka, legg spesielt merke til Su-35 demoen mot slutten av klippet... Jeg tror aldri jeg kommer til å bli lei av å se så store maskiner bli kastet rundt som om fysikkens lover ikke skulle gjelde for dem. Utrolig synd at Russerene svært sjelden deltar på airshows utenfor Russland, kanskje man må planlegge en tur til MAKS i 2013. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hitler's reaksjon på at MAIW ikke finnes til FSX. [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 En liten kveldsjobb å bytte ut verdens største jetmotor.. [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Tenkte jeg kunne dele med dere at jeg siden 5. August, har fått 10,000 upload views, 700 channel views og 42 subscribere, TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har sett en god del wingsuite filmer både fra inn og utland, men denne var den beste så langt. Bra filma og utrolig flydd. Ikke rare klaringa til bakken. Som en gammal håndtverker jeg jobba sammen med sa. Der var det kun ett tusendels fluefi...hår unna gitt. [video:youtube] Kjør den opp på full screen og enjoy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Her snakker man marginer! Gal gal fyr.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Denne var det jeg mente [video:youtube]2r4u6iDZGq0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Artig, men ikke ekte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fra Værnes i sommer, anbefaler å skru ned lyden [video:youtube] Noen bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 "Skru ned-lyden" Den var bra, Sivert :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Skru ned lyden? NEWWA. Å du å du hvor jeg savner det bråket fra den tiden jeg bodde på Ørlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hehe [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Eller hva med en time med 737-200 i HD? [video:youtube] Tor-Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Var en veldig fin film det der av 732, h[per bare CS kommer med interiør på sin snart sånn vi får flydd den der i FSX.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 :eek: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 [video:youtube] [video:youtube] [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DVq_uqzgax8 Hitler finner ut at han må fly med ryanair :grin: [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Z0rxASx1SxY&feature=related Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 28. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2011 Synes denne var ganske så festelig :grin: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Haha, den må jeg få taki! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X-xGZhoaKv4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 :grin: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 syns denne piloten er helt fantastisk!!! hvis alle piloter bare var som han hehehe [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 :grin: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Sjelden man ser en take off med lav climbrate: [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Vil linke til WorldPilotVideo på youtube. Masse flotte videoer fra noe jeg antar er en form for liten snerten jet. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lUjBowsDXRw&context=C3690d12ADOEgsToPDskKJ8HpUszXhqYPUbPLSvc7W Takeoff and landing Brac Island, Croatia. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=53qUELo6PLU&context=C31d5b08ADOEgsToPDskLWdCIzoTs0mXaU1qPX8Q7s Landing Almaty, Kazakhstan. Min base i simmen for øyeblikket. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UyY9y1LqzHs&context=C375edb6ADOEgsToPDskKf-nE8L0odzzMqC4CP0H40 Takeoff Singapore. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XhGndcmXEGU&context=C30b070fADOEgsToPDskJeZcofEb3WrFfDwgxlmcC9 Takeoff Innsbruck. Det er noen av godbitene på denne kanalen. Tor-Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Vil linke til WorldPilotVideo på youtube. Masse flotte videoer fra noe jeg antar er en form for liten snerten jet. Det er litt forskjellig her. Den første videoen du linker til fra Brac og avgangen i Innsbruck ser begge ut til å være en av Q400ene våre. Har vært i Brac noen ganger og maaaange ganger i Innsbruck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kan godt være det, bare min korttenkte hjerne som antok det var samme som hadde filmet alle. Brac har du vist klipp av for lenge siden husker jeg. Ser utrolig stilig ut! Tor-Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Så Q400 er glascockpit altså Clamer? Det har jeg ikke fått med meg. Enda en grunn for å håpe på att MJS skal få ferdig sin versjon det da, skjønt jeg trur det prosjektet nok er lagt på is. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.