Aleksander Maaland Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det går greit:P Så lenge man får vasket seg er alt på topp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg vet ikke med deg, men jeg har aldri opplevd et behov for dusj på to-døgns lan. Med mindre du har tenkt å ta en "fallskjermjeger" gjennom skogen fra flysamlinga og opp til vollen skal det godt gjøres å trenge en dusj om du dusjer før du drar og når du kommer hjem Du blir jo ikke akkuratt svett og skitten av å fingre med et tastatur og en joystick en helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Spørs hvilken joystick du snakker om... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Skal sitte på et fly hjem til svg på søndagen. så det er viktig å være ren å pen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Petter, det var unødvendig sagt.. :crazy: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Du kjenner meg...jeg må bare. Har forøvrig meldt meg på, men avventer å sende inn pengene til uti uka, for jeg må undersøke litt nærmere om jeg kan komme - men tror det ordner seg. Reiser isåfall med tog fra Trondheim, forhåpentligvis fredag morgen, får se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ip til testen i dag som jeg oppfordrer flest mulig til og bli med på please er 81.191.83.138. Slik gjør du for og koble deg på...testen begynner kl 21, så mange som mulig please...bare fly litt rundt en halv time eller to. 1.Du går inn på Multiplayer i FSX og velger LOKAL NETWORK (LAN) 2.Setter inn navnet ditt. 3. Klikker sign in 4.Velger connetc directly i neste skjermbilde. 5.setter inn ip...81.191.83.138 6. Trykker find sessions. Serveren gir deg nå alle parametere, dvs real weather, all realisme på fult..( pass på overspeed, stress og kolisjon)IKKE I DAG UNDER TESTEN 7. Du velger fly, Posisjon du vil starte fra.( Serveren gir deg realtid, dvs skal du fly i Norge på kvelden er det mørkt, men lyst i USA etc. 8 Klikker ok. 9. Nå kan du velge join session, eller dele cocpit med en annen, om han har satt opp dette Lykke til.. Teamspeak brukes til komunikasjon og TSserver er på samme adresse som MP... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Da takker jeg alle som dukket opp i dag, testen var en suksess, og våre målinger viser at vi ikke har noen røde flagg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 31. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2009 Litt info fra FLG'09 teamet Er du under 16 år må verge medfølge ved ankomst og innregistreres på FLG’09. Du kan imidlertid, om du ønsker, gjerne sende oss en liten tilleggs mail allerede nå ved påmelding. Send verges navn og kontaktinformasjon (hvordan verge kan nåes under FLG) til post@flightsimlan.com Vil jo gjøre innregistreringen ved ankomst FLG’09 litt mer effektiv for dere, og oss. _________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Når går fristen ut? (På å melde seg på) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det er vell ikke satt noe eksakt frist, men vi må vell ha alle på plass ca en uke før FLG, dette pga skalering etc. Og påmelding er ikke gyldig før betaling er registrert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvor lang tid ca tar det før dere får betalingen registrert? Mamsen betalte for to dager siden i 4 tiden. Er den blitt registrert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvordan gjør man det om man velger kun å komme på dagtid/kveld osv..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg tar tog fra Trondheim klokken 08:25, og kommer da til Gardermoen klokken 14:43. Er det da muligheter for å ankomme flysamlingen tidligere, eller må man vente til 17:00? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Innen åpningstiden kan du løse vanlig bilett, ca 100kr. og om du skal være der utover dette er det som observatør...se web sidene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det er ikke noe problem, men det er ingen oprativ struktur før åpning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Innen åpningstiden kan du løse vanlig bilett, ca 100kr. og om du skal være der utover dette er det som observatør...se web sidene.... Ja ja, vi får se om vi kommer da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Håper da det Tom, hadde ikke du bestilt hotell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Tar det lang tid ifra man betaler til man får eposten ifra dere? Jeg betalte ifra min konto som er i samme bank dere benytter ifølge knr å bedømme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Håper da det Tom, hadde ikke du bestilt hotell? Reservert bare, må se an skolen, tror det kan være en del innleveringer i det tidsrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 I snitt 2 til 3 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 2. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2009 Tar det lang tid ifra man betaler til man får eposten ifra dere? Jeg betalte ifra min konto som er i samme bank dere benytter ifølge knr å bedømme. Både du og Aleksander skulle vel få mail om få strakser Betalinger utført etter klokken 12:00 en dag, vil kunne ses på motakers konto dagen etter som innbetaling av kr... men da uten nærmere data om fra hvem. Først påfølgende dag vil alle data om transaksjonen være tilgjengelig. Altså, minimum to dager. Eller for å si det på en annen måte. tror alle til nå har fått promte svar samme dag som data har hvert tilgjengelig. :grin: Vill minne om at innbetaler feltet bør merkes med deltakers navn. Kan være vanskelig å finne ut av en innbetaling som bare inneholder et ukjent navn, og vil jo da være vanskelig å knytte til en bestemt deltakers mailadresse. Dermed også vanskelig å få sendt bekreftelsen promte. :crazy: Appropo, noen som kjenner Bernt Bliksås? ________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg vil uten og være 100% sikker tro at det er far til Daniel Larsen, men jeg skal be han sjekke forumet fort, slik at det kan bli bekreftet! Mener at hans fulle navn er Daniel Bliksås Larsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 3. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2009 Takk Lars! ordner seg nok. ___________________ FLG'09 Teamet Per Borrmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Når kan en sist melde seg på? har lyst og ta en tur, det går ann og ta seg en tur ja? Kanskje jeg kan komme og se og lære litt. Men er jo i Bodø nå å går flyfag :grin:, så da blir det vanskeliig og få med seg pcn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er vell ikke satt noe eksakt frist' date=' men vi må vell ha alle på plass ca en uke før FLG, dette pga skalering etc. Og påmelding er ikke gyldig før betaling er registrert.[/quote'] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ja, jeg betalte fra Bernt Bliksås sin konto Jeg mener å huske at jeg skrev navnet mitt i meldingsfeltet. Jeg har sendt deg en mail, Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hei, da har vi hvert og besiktiget overnattningslokalene, og det er ca 100-150 meter og gå. Jeg anbefaller og ta med ligge underlag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.