Stian Rolandsen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tok meg en kort flytur rundt Coffs Harbour i dag og fikk med meg noen bilder fra turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Helt seriøst! Drømmer jeg nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 klyyp meg i armen, fordi jeg er også sikker på at jeg har sloknet foran pc'n og drømmer, disse bildene var helt fantastiske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Utrolig til scenery! Hva har du benyttet her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Takker, Scenery er Orbx AU YSCH sammen med FTX AU GOLD Du finner det du trenger her: http://ftxnow.com/ Sjekk for såvidt også free downloads, mye snacks der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Faen.. fikk lyst på ny pc.. :cry: Er ihvertfall ikke misunnelig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg er Ikke misunnelig.... Jeg er ikke miusunnelig.... Jeg er ikke misunnelig. Faen det funka ikke! Får bare mer og mer lyst til å stikke av med PCen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nydelig Stian! Hvordan er ytelsen i dette sceneryet?..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Steike Stian!! Dette er bare helt rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dritbra Stian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 "Steike me ta!" Dette var rett og slett nydelig, Stian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. november 2008 Premium Medlem Del Skrevet 11. november 2008 FTX er blitt så bra, at jeg vurderer å sette flyene på bakken, og skaffe meg en brukbar båt....... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Enig med Ernst, tror man kan ha det vel så moro med en skikkelig båt her i dette fantastiske landskapet! :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Takker så mye. Her er noen til fra i kveld: Måtte ta med noen fra YMLT... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gleder meg bare mer og mer. Har AUGold om ikke lenge, og da flytter jeg vel nedover tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Farsken asså Stian. Du spolerer helt planene mine med sånne innlegg Nå må jeg vell utvide FTX samlinga mi sjøl Blir dyrt det hær, and I'm blaming you :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 BILDEFORUMET :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Stian: Hvilke teksturer benytter du for sjøen? (Har prøvd ut forskjellige fra FEX, men kommer ikke i nærheten av dette.....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fantastisk! Det eneste som er litt dumt er at det ikke blir noen bølgedemping på innsiden av moloer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.