Gå til innhold

Lyst til å skrive omtaler?


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Omtaleskrivingen vår har av forskjellige årsaker ligget brakk en stund, men vi skal nå starte opp med dette igjen.

Jeg trenger derfor 2-3 stykker som kan skrive omtaler om add-ons til simulatorer (og kanskje hardware innimellom også).

Om du mener du er den rette personen til dette vil jeg at du skriver en omtale av et produkt du selv har, og sender den til meg (Du kan gjerne poste den her i forumet også slik at andre får kommentere den).

 

Om du får "jobben" må du regne med å måtte skrive 1-2 omtaler i måneden, og du må klare å skrive en slik omtale på 14 dager.

Lønnen er "ære og berømmelse" på flightsim.no, og i tillegg får du selvsagt beholde de produktene du skriver om.

 

Om du ønsker å delta må jeg ha din søknad (i form av en omtale) senest Fredag 5. September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingen søknad, derimot en nominasjon.

 

Det er tre skribenter her som har gitt oss så mange flotte "flyturer" med fly de har kjøpt for egne surt ervervede penger, (og disse "demo-turene" har gjort dype innhogg også i våre lommebøker), at jeg foreslår at du sender (dersom de har tid, lyst og anledning) produktene til herrene Kjølberg, Furuhatt og van der Meeren. De gutta fortjener et sponset fly i hangaren nå og da, og ikke er jeg redd for at de kommer til å farge artiklene pga det heller.

 

Bare et lite forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg til en viss grad enig med Pål Næss angående dyktige skribenter som ofte leverer gode omtaler sammen med shots som blir postet her på forumet.

 

Den/de som skal skrive omtaler bør også ha bred interesse hva FS addons angår slik at vi kan få omtaler av så mange forskjellige produkter som mulig(noe for enhver smak).

 

Jeg skulle med glede ha tatt på meg denne oppgaven, kunne også gjort det "gratis", men tror nok at jeg på dette tidspunkt må melde pass da jeg har litt mange jern i ilden for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

jeg foreslår at du sender (dersom de har tid, lyst og anledning) produktene til herrene Kjølberg, Furuhatt og van der Meeren.

 

Det var svært hyggelig å bli nevnt i denne sammenhengen, og det kunne sikkert ha vært en spennende utfordring å bli litt mer seriøs i omtaleformen......

Må tenke litt på det. Uansett kommer jeg sikkert til å bidra med noen private betraktninger ( om ikke fullt så seriøse...) også framover. Liker jo å dele erfaringer med nye fly og addons med forumets medlemmer.

 

Ellers har jeg full tillit og mange gode minner av både Jens-OLe Kjølberg og Gunnar van der Meerens dyktige omgang med både fly, repaints og addons. Det vil være en viktig berikelse av forumet å la disse omtale produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...