Gå til innhold

Endelig


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Aaaaah, nydelig Truls Petter!! Jeg er ikke den som flyr disse store bussene for ofte, men når denne painten kommer ut, skal jeg søren meg fyre opp min tilårskomne LDS767. - Nydelig arbeid!

 

Ble litt usikker om painten til Stian var en anelse penere, men siden det tydeligvis mangler noe i midtpartiet, går jeg for LN-RCL.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett nydelig' date=' som alle maskiner jeg har sett

du har paintet.

 

Men du skriver at det er fjerde gang du painter denne, håper

ikke det betyr at gruppen du er med i - har refusert denne

flotte maskinen hele tre ganger?? :o [/quote']

d

Nei da, har ikke blitt refusert se, er bare jeg finner noen feil her og der noen ganger..

 

Stian, likte det bildet litt jeg :)

 

Takker for svar, dere! Regner med at den kommer til å ligge på Avsim i morgen kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SWEET! :grin:

 

Men én ting - er det bare meg, eller er SAS-logoene på tailfin ikke like høyt plassert på hver side? Syns det virker som om den ligger lavere nede på høyre side (sett bakfra altså). Er det meningen det skal være sånn? Eller Kanskje jeg bare ser feil? ;)

 

Ellers må jeg få si at det er noe av det beste jeg noensinne har sett innen paints! Keep 'em coming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...