Gå til innhold

litt baktung


Anbefalte innlegg

Artig bilde, Ruben. Trur vektfordelinga har gått litt skeis!

 

La merke til det jeg også. Selvom du har dysleksi' date=' kan du kanskje prøve å skrive "litt bak tung" istede for "litt bakk tong"? Det hadde gjort seg bedre, med en overskrift som er skrevet riktig [/quote']

Er da ikke riktig det heller ;)

 

Hehe, så sant så sant. :) Det er noen som absolutt skal dele opp ordene hele tiden...! Skjønner meg ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i vertfall fine farger på gresset rundt den ville hingsten

 

Minner meg om fs2000 mange år tilbake. Husker jeg hadde det problemet der, med kun 4mb skjermkort. Var misunnelig på kompisen min som hadde VOODO16mb kort! :grin:

 

Og, vi har vel alle fått konstatert at Ruben har dysleksi nå, og jeg tror han er klar over det selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild, først så feillastar du 737'n til Ruben så bort i veggjene, og så klagar du på at graset hans har feil farge? Nei no syns eg du har blitt litt vêl ovanpå etter heimreisa di! :grin:

 

Artig bilete Ruben hehe. Minnar meg litt om eit bilete eg såg av ein MD11 (?) kor det same hadde skjedd :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...