Cato Støle Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nytt flygelederspill i anmarsj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser jo ut som en videreutvikling av Tower for Win95 (tror den også kunne brukes på Win 98). Ser i vertfall veldig bra ut og ser frem til å prøve denne simulatoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dette såg bra ut ja. Denne skal jeg nok kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Nielsen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Den ser virkelig bra ut. Her vil du også få muligheten til å bruke en editor, slik at du kan lage egne flyrute. Denne har jeg sett frem til i mange år siden den forrige simulatoren "Tower" kom. Meget spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Morsomt. Minner om gode gamle tower. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Morsomt. Minner om gode gamle tower. ... som vel er den beste tower-simulatoren så langt spør du meg Gleder meg til denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser jo ut som en videreutvikling av Tower for Win95 (tror den også kunne brukes på Win 98). Ser i vertfall veldig bra ut og ser frem til å prøve denne simulatoren Og den kan også brukes på XP' date=' ikke testet med Vista. Lenke til nedlasting Blir artig å se nærmere på denne simulatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja det var også det første jeg tenkte, når jeg så screenshots-bilder av dette produktet. Så dette må garantert være en vidererutvikling av "gode gamle" TOWER fra BAO Publishing i 1995. Den originale versjonen har jeg hatt mye morro med, selv om grafikken mildt sagt er utdatert sammenlignet med dagens spill. Her er ett bilde av den "originale" som kom i 1995, ahh.. minnene formelig strømmer på: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tower kan lastes den hos Home of the Underdogs Den må prøves ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Tower en kjempemorsomt. Fungerer helt perfekt på Vista uten å sette den i kompabilitetsmodus. Kan være trøbbel med installasjonen, med at den sier at den ikke får kjørt installasjonen fordi det er et 16bits program, men det løste seg når jeg startet maskinen på nytt. Et annet problem kan være med MSVCRT20.DLL når du prøver å starte opp Tower. Feilmeldingen som jeg fikk var at Tower ikke kunne startes fordi denne DLL filen var beregnet for et 32bit operativsystem (noe jeg også faktisk har), dette problemtet ble løst ved å bytte ut denne DLL filen med en fra DLL-files.com (bytt ut DLL filen som ligger i hovedmappa til Tower!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 takk for dll-tipset, da virket det her også... mimre mimre. Mista nesten jobben pga dette, ble sittende til langt på natt, og våknet litt seint litt ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hørtes litt artig ut Men har prøvd å få det til her. Lastet ned dll filen det er snakk om. Da startet spillet, men fikk en feilmelding: "Error reading airport information". Når jeg prøver å starte nytt scenario får jeg feilmelding og tower avsluttes. Noen som har hatt dette problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Lunde Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Funker dette til 64-bit?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Tollerød Fosse Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Litt stilig at de har brukt kartdata fra grensa mellom København og Norway FIR, rett sør av Kristiansand, i bakgrunnen til logoen til Tower Simulator: http://www.towersimulator.com/ Eivind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kr: 460.- var kanskje litt i overkant for download-versjon, men det blir spennende å ta denne i nærmere betraktning - når release nærmer seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Merk dere dette før dere går i baret; Technical supportfeelThere forum Wilco Publishing Support page Meget god grunn til å styre unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Thomas skulle akkurat skrive det.. hehe Wilco :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jepp, ordene "support" og Wilco/FeelThere går ikke sammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du har erfarnig fra support Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ...mens eneste flygelederspillet jeg har hatt befatning med er Kennedy Approach . Spillte det igen for en tid tilbake og storkoste meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.