Jan Gulliksen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Herr Olstad, det utrolig usaklige innlegget ditt om reporteren kunne du ha spart deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Synes det er litt dumt å henge ut en reporter som vil ha repotasje med sim. Han er spansk og klarte seg utmerket bra. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai R Sivertsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Må nok si meg enig med Aleksander , men for all del , reporteren er helt sikkert en kjekk og hyggelig kar , han har etter min mening ikke en sånn vanlig reporter stemme akkurat , men for all del det har ikke jeg heller Synes ikke det er usakelig å kritisere , men man kan karnsje formulere ting litt annerledes i forhold til kritikken Ha en fin kveld MVH Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Så denne diskusjonen kan vi bare kutte med en gang.Var vel ikke reporteren vi skulle se. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Riktig det Rune! Flott simulator Rune, skulle likt å prøvd den. Satt å snakka med rådgiveren min idag om å bli pilot, og da blir det nok flylinja på Skedsmo. Så da blir det vel om 2 år kanskje den simulatoren der jeg sitter bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Eik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Takk takk, jeg fikk det til Simulatoren såg fantastisk morsom ut! ønske at jeg hadde en slik simulator @hehe..Insektet ja..En som går å går det..Kanskje på tide fjerne den no hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Virkelig imponerende hva du har fått til Rune og skikkelig til å leve seg inn i dette, selv bare med å se TV-innslaget! Artig var det å se forummedlemet David in vivo også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Svært så nesevise vi var i dag da Pass dere så ikke Valgerd Svarstad Haugland kommer og synger "La det swinge" for dere. Det bryr meg midt i overleppa om noen følte seg provosert av min lille tilleggskommentar. Usaklig får så være, noe uthenging var det ikke, og velger noen å tolke det som det, så værsågod, men da trenger den personen også å komme seg ut av døra og i det virkelige liv Bare en sånn liten opplysning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Rull inn a Alexander, den der var ufin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Andresen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skikkelig fett med cockpit flysimulator hjemme i stua. Har hatt lyst til å lage sånnt jeg også. Godt jobba! Jeg har også lyst til å kommentere Torstein sitt offtopic innlegg.. Stjele europaller, hahaha. En Europall som er trehvit, fin stand koster kr. 200,- En shabby pall, som er mørk og slitt i kantene koster kr. 20-50,- Si att en pall i snitt koster kr. 50,- er det paller for kr. 30.000,- Også var det reporteren ja, hehe. Tenkte med en gang på Migrapolis. Men når det er sagt, så er det vel flere norske dialekter som avviker mer fra "oslomål" enn aksangen til reporteren. Mvh. Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Rull inn a Alexander' date=' den der var ufin. [/quote'] Jeg innrømmer glatt at det var den Blir man beskutt, så skyter man tilbake, men jeg var kanskje litt drøy, det beklager jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har også lyst til å kommentere Torstein sitt offtopic innlegg.. Stjele europaller' date=' hahaha. En Europall som er trehvit, fin stand koster kr. 200,- En shabby pall, som er mørk og slitt i kantene koster kr. 20-50,- Si att en pall i snitt koster kr. 50,- er det paller for kr. 30.000,- [/quote'] Enda mer OT: Er det ikke 50,- i pant så lenge de er i "brukbar" stand? Blir uansett litt penger av det når man returnerer 600 paller. Tilbake til innlegget: Fantastisk pen simulator du har der. Gøy og se andre ting en 737 (ikke noe negativt om 737). Også gøy med litt omtale i media. Tipper du greide og rekkrutere noen nye FS/CP freaker med det der innslaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 [color:#FF0000]OBS[/color] [size:20pt]Rune's simulator [/size]kommer på Norge rundt i kveld kl 1930 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 I kveld blir det å kose seg med Norge rundt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den er like fin å se hver gang :grin:.Du er en kjempe fin representant for simulatormiljøet Rune. Stå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dette var et artig gjensyn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fjeld Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Virkelig fin sim du har Rune. Så dette inslaget også. :-) Jan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Var ikke dette samme innslag som sist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 11. januar 2008 Members Del Skrevet 11. januar 2008 Kjekt å se dette innslaget igjen Rune Simmen din er nyyyyydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skjennem Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Stemmer det. Forskjellen var at nå hadde "hele" NORGE muligheten til å se det. Ikke bare Nrk Østfolds TV seere. Og til Rune: " ille bra ". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Må si tusen takk atter en gang. Joda var det samme innslaget men dem ville sende det på norge rundt.Sa jo ikke nei da vet dere.Fått veldig mange positiv tilbakemeldinger fra mange.Folk jeg ikke kjenner en gang hehe. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.