Gå til innhold

Simulatoren min på nrk


Rune Koppen

Anbefalte innlegg

Veldig bra simulator Rune! Jeg er imponert :)

Hvor mye har du brukt på denne hittil?

 

Men fy faen for en rævva reporterstemme, det er et skikkelig irritasjonsmoment samtidig som det var litt å le av. :grin:

Men han prøver jo så godt han kan, så det bedrer seg nok etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott reportasje dette her. Men flira litt av han reportaren hehe.

 

Litt off topic. Men kem i helsike gidd å stjele 600 EUROPALLAR? :grin: (Ref same sending litt før Koppen sitt innslag).

 

Må bare svare på denne, selv om det er off topic.

Hvem som stjeler 600 Europaller? Jo, det skal jeg si deg serru. Har lagt merke til at det er en pen gjeng på dette forumet som driver med trailersimulatoren 18 wheeler: Long Haul, tenker det noen der som trenger noe å frakte :grin:

 

Til Rune: Jeg hyllet NRK innslaget i den andre tråden din (simbuilt), jeg må bare gjenta at denne NRK sekvensen ga meg glød igjen. Meeeeget bra.

 

Mvh

 

Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et imponerende innslag på NRK Østfold i kveld. Jeg må nok ta på meg "skylda" for at de tok kontakt med deg. NRK ringte meg etter det store oppslaget i Sarpsborg Arbeiderblad i forbindelse med min interesse for fly, og flysimulatorer. Da ville de komme hjem til meg å filme. Men, det følte jeg var helt feil da vi har "norges" dyktigste cockpit bygger i vår egen region. Takk for at du stilte opp å delte det med oss. Skulle ikke forundre meg om det dukker opp i Norge rundt.Gjør det ikke det så kommer jeg opp til Rakkestad en dag.

 

P.S. At vi skulle " henge ut" en reporter på denne måten burde vi holde oss for gode til.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et imponerende innslag på NRK Østfold i kveld. Jeg må nok ta på meg "skylda" for at de tok kontakt med deg. NRK ringte meg etter det store oppslaget i Sarpsborg Arbeiderblad i forbindelse med min interesse for fly' date=' og flysimulatorer. Da ville de komme hjem til meg å filme. Men, det følte jeg var helt feil da vi har "norges" dyktigste cockpit bygger i vår egen region. Takk for at du stilte opp å delte det med oss. Skulle ikke forundre meg om det dukker opp i Norge rundt.Gjør det ikke det så kommer jeg opp til Rakkestad en dag.

 

P.S. At vi skulle " henge ut" en reporter på denne måten burde vi holde oss for gode til.

 

 

[/quote']

 

Noen som husker den der simen i kjelleren der far og sønn var piloter og kona var flyvertinne? Gikk på norge rundt en gang. Så ut som en jet(sim).

 

Noen som husker den og kanskje har en link hvor jeg kan se eller?

 

Ellers så var dette bare helt nydelig! Hvilken trothlesystem er det du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å se filmen... Mediaplayer står bare på ready uten at noe skjer :( Hjelp' date=' noen som vet hvorfor? :D HAr så lyst å se filmen åltså!!! [/quote']

 

Hei Thomas!.

Gå inn på NRK Østfold. Få opp nyhetsendingen i fra i dag 17/12 kl. 18.40. På slutten av sendingen får du innslaget til Koppen.

 

P.S. Holdt på å få ødelagt den nye 22" PC skjermen min, for å ta unna den mauren som krøp rundt på innlegget ditt. Fancy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker den der simen i kjelleren der far og sønn var piloter og kona var flyvertinne? Gikk på norge rundt en gang. Så ut som en jet(sim).

 

Noen som husker den og kanskje har en link hvor jeg kan se eller?

 

 

Jepp, jeg husker i hvertfall den - for det var første gang jeg så at noen faktisk bygget egen flysimukator. Det var den videoen som var min første inspirasjon. Hehe! Lager en ny tråd her hvor jeg poster linken. Sikkert ikke alle som vet om den.

 

Ellers må jeg si meg enig her Rune. Nydelig sim du har. Så den også på FLG! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...