Gå til innhold

Jonny Wahlvåg

Members
  • Innholdsteller

    135
  • Ble med

  • Siste besøk

Om Jonny Wahlvåg

  • Bursdag 13. april 1973

Jonny Wahlvåg's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Solgt til herren med bart :-) Jeg må si at Cessnaen har aldri vært så lite aerodynamisk som den var da den var plassert bak på hengeren på tur nordover :-)
  2. Hei Ole Jonny. Har du mulighet til å sjekke PM?
  3. ...du må permitere kona fordi luftrommet er stengt.
  4. Sier du det ja. Det var meget kjekt å vite, det betyr jo at jeg slipper å lese denne tråden da... Alltid hyggelig og velkomment med gamle og nye poster for min del i allefall. Angående dette bildet så er det langt fra min fatteevne at fly er i stand til å takle så store påkjenninger, fantastisk får man si.
  5. Tenker det er mulighet for å sove godt her? Eller blir man bare gira? Døm selv. Sov godt.. Mvh Jonny
  6. Sjekk ut RDM+ . Betalingsvare, men gratis for en prøveperiode. Mvh Jonny
  7. Jeg er med i et av ROV crewene som var med på søket og hevingen av flyvraket. Vil bare si fra mitt ståsted, at følelsen over å kunne bidra med å finne vraket og de omkomne var veldig fin. Mine tanker går til de etterlatte. Jonny
  8. Har du prøvd eller? :grin: Jonny
  9. Den er forøvrig, som det står på hjemmesiden deres: FAA APPROVED FOR VFR AND IFR TRAINING. Samt at den leveres i en egen container. Men om dette rettferdiggjør prisen, kan vel diskuteres... Link.. Mvh Jonny
  10. Hallo folkens. Sender en link til en "awareness test", her gjelder det å følge godt med. Dere kan forsåvidt skippe introen, for å gå rett til testen. Klicky Skjerp sansene og ha en fin simkveld. Mvh Jonny
  11. Slike nyheter varmer et hjerte. Verden trenger slike :grin: Mvh Jonny
  12. Juhuu. Nice, very nice Ivar. Denne siden var jeg faktisk ikke klar over. Mvh Jonny
  13. Her har vi også en snutt som muligens passer inn i trådemnet. Ingen tvil om at dette er en touchdown. Mvh Jonny
  14. Dette var fra i fjor. Ganske riktig. Flyet har en rekke gust locks' date=' som skal hindre rorbevegelser samt hindre pilotene i å gi take-off power, disse var ikke deaktivert på dette flyet. Gimli, Manitoba, Canada, 27. august 1992. En liten tråd fra Airliners.net angående Caribouen Mvh Jonny
×
×
  • Opprett ny...