Gå til innhold

Hvorfor fly flyr signert til flightsimmere !


Tore E. Larsen

Anbefalte innlegg

Hjelper Erlend med markedsføring av boka hans på mine hobby sider. Han har nå sagt seg villig til personlig å signere bøker jeg sier i fra om ! Dermed gjelder dette alle dere her som er holder på med flightsimming.

 

Boka inneholder IFR info du kan prøve deg på som simmer og etter min mening innholder den masse andre ting som bør være obligatorisk kunnskap for enhver seriøs bruker av FS.

 

Innbundet, 220 sider og 19 kapitler. Kun 350 frakt inkludert. Ingen forhåndsbetaling heller.

 

Det er greiest om du bruker forumets interne meldings system for bestilling for å sikre at boken blir signert.

 

Oppgi Navn adresse email og telefon.

www.retromagazin.com/fly

fly.jpg

bok1.jpgbok3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all flott omtale! Har sendt det til Erlend og han ble skikkelig glad for det. Anerkjennelse for alt det arbeidet fortjener han virkelig. For ikke så snakke om den store investeringen han har gjort. Entusiast akkurat slik som oss flightsimgærninger.

 

Har dere sett på reklamefilmen jeg har laget da ? Den ble da ikke så værst. Erlend tar opp klipp når han er ute og flyr og jeg legger dem inn etter hvert.

 

Hadde ønsket meg rock and roll til musikk, men tør ikke på grunn av copyrights. Denne gamle gitarlåta er grei fordi den har jeg snikkert sjøl en gang på åttitallet.

 

SISTE: Erlend har sagt seg villig til å signere alle bestillinger som kommer rett inn fra websiden!

I hvert fall en god stund framover.

 

Bestiller du nå får du boka til hjul. Det er fremdeles noen dager å gå på.

 

Grunnen til at alle blir fornøyd tror jeg er måten han har komprimert infoen på og den fine vinklingen han har fått til.

 

Som skrevet før: Løp og kjøp! Dette er kunnskap flyinteresserte bør tilegne seg spør du meg.

 

http://www.retromagazin.com/fly/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Børge Litangen

Ofte kan det være lurt å se på innleggenes dato. Tores innlegg ble skrevet klokken 12:32 i dag, og det er derfor naturlig å anta at tilbudet ikke har blitt trukket tilbake i løpet av de ti siste timene.

 

SISTE: Erlend har sagt seg villig til å signere alle bestillinger som kommer rett inn fra websiden!

I hvert fall en god stund framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...