Gå til innhold

NASA sprayer gift över Norge & Sverige ?


Timmy Brandt

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg mitt om luftfart og luft, og har ennå ikke sett en eneste mistenkelig contrail blant alle "bildebevisene" den gjengen her kommer med.

Har også prøvd å forklare noen av disse hvorfor contrails kan oppføre seg forskjellig, men fanken om de gidder å en gang lese hva jeg skriver.

Det skjer nok mye rart i verden vi ikke vet om, men dette blir litt vel for meg.

 

Noen som vet hvor det står at NASA innrømmer dette? Er et av hovedargumentene, så ville tro de linket til det på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt om det der. Og min konklusjon er at dette "fenomenet" stammer fra Amerikanere med for livlig fantasi. Bedre kjent som konspirasjonsteoretikere. For i kjent stil, blandes vitenskap og fysikk med ren fantasi i slike teorier.

 

Noen som husker de som argumenterte for at 9/11 var noe som ble satt i verk av myndighetene, og at twin towers egentlig ble sprengt?

 

Behøver ikke dra lengre enn til medlemslisten her inne for å finne sterk støtte for slike teorier Vidar:

 

http://home.c2i.net/mortenkielland/politi/politi.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan de her på forumet har så god peiling på fly, kan de då forklara meg korleis ein 757 kan krasje inn i Pentagon og lagd eit stort RUNDT hol, utan verken spor av motor eller vingar.

 

Alle med litt vett kan sjå at slik som dette ville ikkje Pentagon ha sett ut etter å ha blitt truffet av ein Boeing 757.

 

Bruk eit minutt på å sjå denne videoen:

 

iS2rlAoKiy4

 

Kvar er vraket? Eit så stort fly forsvinn ikkje pga. litt varme frå ein brann!

 

Forklar de som er overbevist om at dette ikkje var staga!

 

(PS: Nokon som har TeamSpeak og vil diskutera dette? PM meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mye vi "vanlige mennesker" ikke får vite om 11/9/01 er godt mulig, men tviler på noen av oss blir noe klokere av en hundresiders diskusjon over noe verden har diskutert i seks år nå.

 

Konspirasjonsteorier vil eksistere så lenge det finnes folk med for mye fantasi og fritid, og forsåvidt er det greit. Vi vet alle hvordan det kan gå når befolkningen blir som en saueflokk etter lederne sine.

 

Når det kommer til chemtrailsteorien derimot lyser det fanatisme og mangel på kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt om det der. Og min konklusjon er at dette "fenomenet" stammer fra Amerikanere med for livlig fantasi. Bedre kjent som konspirasjonsteoretikere. For i kjent stil' date=' blandes vitenskap og fysikk med ren fantasi i slike teorier.

 

Noen som husker de som argumenterte for at 9/11 var noe som ble satt i verk av myndighetene, og at twin towers egentlig ble sprengt? [/quote']

 

Behøver ikke dra lengre enn til medlemslisten her inne for å finne sterk støtte for slike teorier Vidar:

 

http://home.c2i.net/mortenkielland/politi/politi.html

 

Ja dessverre har vi utskudd her også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan de her på forumet har så god peiling på fly' date=' kan de då forklara meg korleis ein 757 kan krasje inn i Pentagon og lagd eit stort [b']RUNDT[/b] hol, utan verken spor av motor eller vingar.

 

Alle med litt vett kan sjå at slik som dette ville ikkje Pentagon ha sett ut etter å ha blitt truffet av ein Boeing 757.

 

Ta å les dette dette du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke USA hadde noe å gjøre med Twin towers, men at de har gjort tvilsomme handlinger omkring hele saken, Ja det er sikkert, mye er sikkert også uvisst, men at USA tjener på å få en stor og stygg fiende i utlandet, ja det er sikkert.

 

Fengsle folk uten dom, sivile tilogmed og dømme dem etter militære lover, skremmende.

 

Prøve å få allierte med på at amerikanske soldater skal ha amnesti uansett hva de gjør og hvor de gjør det alla Blackwater i irak, enda mere skremmende.

 

USA skremmende nå, Kina 1000 ganger mere skremmende om noen 10 år.

 

Verden er gal

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan de her på forumet har så god peiling på fly' date=' kan de då forklara meg korleis ein 757 kan krasje inn i Pentagon og lagd eit stort [b']RUNDT[/b] hol, utan verken spor av motor eller vingar.

 

Alle med litt vett kan sjå at slik som dette ville ikkje Pentagon ha sett ut etter å ha blitt truffet av ein Boeing 757.

 

Bruk eit minutt på å sjå denne videoen:

 

iS2rlAoKiy4

 

Kvar er vraket? Eit så stort fly forsvinn ikkje pga. litt varme frå ein brann!

 

Forklar de som er overbevist om at dette ikkje var staga!

 

(PS: Nokon som har TeamSpeak og vil diskutera dette? PM meg!)

 

For her hjemme er vi jo alle erfarne eksperter med tung bakgrunn for å svare på slikt uten å engang ha vært til stede engang i *nærheten* av der det smalt??

 

9/11 var jeg på en båt utenfor Halifax, og reiste hjem med B767 14 dager etter smellen. Har sjeldent blitt uvel av en flyreise, og trodde at jeg skulle bli skremt av å reise hjem bare 14 dager etter. Nåvel det ble jeg ikke. Latterlige konspirasjonsteorier derimot...får meg til å bryte sammen...ja jeg blir nesten uvel av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...