Johan Clausen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 http://www.dr.dk/spil/dashncrash Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Morsom men stupid spill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jo takk, å lande skal da gå bra... Og det gjorde det da også, intill det høyre landingshjulet knakk sammen... :grin: Forøvrig tror jeg at jeg holder meg til FS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 dette er SAS sin dash8 tror jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hehe kjempe gøyalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ligner jo mere på en DO-328 Anyways: "Perfekt,det kan ikke gjøres meget bedre!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha .. så ... ja .. haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 heha...huff.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er attpåtil fra den nasjonale danske TV/radio-stasjonen, så dette er blodig alvor ja. :grin: Skal det spekuleres i likheter for DR's vesjon av en DH-8, så minnet den mest om Chuck Yeager's legendariske Bell X-1 syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Genialt spill :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva skal man trykke "A" for? skjer jo ingenting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva skal man trykke "A" for? skjer jo ingenting? "Z" for og gå ned og "A" for og gå opp igjen vil jeg tro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 A og Z'en er til collectiven ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hehe, Genialt lite spill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Det er satire-afdelingen af Danmarks Radio der har fået det lavet. Synes selve spillet er morsomt og ikke helt let. Men er da landet "perfekt" 3 gange i træk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Otto Fredriksen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Flott spill som gir utfordring i hverdagen. Fant forresten en SAS "reklame" på youtube,se her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hehehe. understellet detter av faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.