Sindre Holberg Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Bare for å overgå deg, så bestilte jeg 20 jeg :whistle: Siter
Johan Clausen Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Gør ikke noget. Tjener rimelig godt nu. Sad og kiggede over hvilke nye fly der kommer. Comet 3 er den eneste der kommer i 1954: Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Æsj, jeg trodde den kom i 1954. Jaja, da la jeg inn ordre på 44 Boeing 377 Stratocruiser i stede :-) Siter
Johan Clausen Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Godt nok mange gates denne gang. Fik både base og terminal i CDG. Not bad --->Johan Luiggi: Jeg har taget en gate til dig til Orly, så du kan få din base der. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Bare måtte skrive innlegg nr. 666 :grin: Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 DOP: €8,060,019 Airline Cash: €912,377,490 Airline Value: €4,506,475,877 Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Steike så mange gates som ble tilgjengelige nå da! :grin: Siter
Johan Clausen Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Ikke mere Sindre? Min DOP er nu på 13 mio Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Da har vi runda godt over millionen i DOP! Og har ruter som går verden over! DOP: €1,445,553 Airline Cash: €1,877,641 Airline Value: €29,019,514 Flåten består nå av: Boeing 307 Stratoliner (x4) Boeing 377 Stratocruiser (x2) Convair 240 Lockheed R6V Constitution Lockheed Super Constellation L-1049 (x5!) Vultee V-1 Douglas DC-2 Douglas DC-3 (x3) Eier DC2 og alle DC3 og en Stratoliner.. Leaser resten, men når jeg får råd, skal jeg kjøpe inn Lockheed Super Constellations.. Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Ikke mere Sindre? Min DOP er nu på 13 mio Mye anet som skjer nå,,lite tid til sånt. Kommer og tar deg snart Styrer for det meste med cockpiten(ny oppussing ) og tentamen Siter
Johan Luiggi Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Og mitt: Mine tall: DOP: €1,669,880 Airline Cash: €30,327,297 Airline Value: €515,381,018 Average Loadfactor: 100.00% Date: 10 Mar 1954 Har nâ bestilt min fjerde L-1049, er virkelig fornöyd med dem! Siter
Johan Luiggi Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Og nâ har jeg startet hub pâ Paris Orly og om 10 min fâr jeg min fjerde L-1049 og da starter jeg ruter til Atlanta! EDIT:Har skiftet navn pâ selskapet ogsâ, nâ heter jeg CorsicaJet! Logoen: Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har nå mottatt mine 44 Boeing 377 Stratocruiser. Et av flyene har fått id nr. 111111. Wicked Siter
Fredrik Rise Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Mit rutekort: Pent rutekart Johan:-) får ikke til å lege opp rutekartet mitt jeg.. irriterende. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Kan ha noe med at han laster ned bildet og opplaster det en annen plass Siter
Andreas F Berger Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Mitt rutekart: DOP: €4,805,286 Airline Cash: €7,447,061 Airline Value: €1,213,435,240 Average Loadfactor: 99.76% Date: 20 May 1954 Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Folkens!! Kan vi ikke prøve å få opp prisene innenlands i Norge igjen? Oslo bodø går jo for svarte for €70! Hvis alle setter opp prisene så blir alle glade! Vi tjener mer penger.. Allright? Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Slenger på min jeg og da.. Luftens Helter Siter
Johan Luiggi Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Har startet en rute til Los Angeles fra London City, jeg har bygget en terminal i Paris Orly og startet en brokerage service med rabatt for Nordic Alliance medlemmer. Siter
Johan Clausen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Så har vi 2 der her brokerage selskaper. Siter
Johan Luiggi Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hvem er den andre? Og dessutten har jeg ombestemt meg da jeg tror at dette fort kan före meg konkurs! Siter
Johan Luiggi Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Brokering mener du? Brokering er altsâ den request meteoden som man kan se pâ "View And Buy" der du kan bestille et fly fra en broker f.eks Hampo Brokering, der du betaler först en viss sum som en egenandel og del av totalbetalingen. Eks: Jeg bestiller en Constellation fra Hampo (störste broker pâ AM) og betaler da 16 mill i egen andel. Sâ skal han da akseptere denne ordren innen 6 spillmâneder og ved levering betaler jeg 34 mill. Hvis han ikke aksepterer denne ordren innen 6 spillmâneder fâr man egenandelen tilbake. Siter
Johan Clausen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Arh. Det hjalp. Så forstår jeg mye bedre hvad det der Brokage går ut på. Det andet firma vi har i vores alliance er ikke et brokage, men mere et leasing firma (Jutland Dealers [NA]). Det er leasing af fly han bruger selskapet til. Siter
Johan Luiggi Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Nâ har utvidelsen min av ruter til Asia for alvor startet! Flyr fölgende ruter til Asia: Bastia-Dubai, Ajaccio-Mumbai/Bombay og London City-Beijing. Skal âpne fölgende ruter:London City-Seoul og Warzawa-Tokyo. Tallene mine: DOP: €2,723,345 Airline Cash: €25,479,503 Airline Value: €819,179,761 Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Går ganske greit her og nå. DOP: ca.18 000 000 Airline value: 5,164,435,749 Fly: Boeing 377 Stratocruiser, 1 Bristol 167 Brabazon, 2 Comet 1, 1 Comet 2, 1 Convair 240, 1 Curtis CW-20, 13 Douglas DC-3, 6 + 1 som er leid ut Douglas DC-5, 1 Douglas DC-6, 3 Lockheed R6V Constitution, 1 + 3 som jeg har bestillt Lockheed Super Constellation L-1049, 77 + 4 som jeg har bestillt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.