Gert Andreas Barring Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tok en avstikker til Oralndo jeg :grin: Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva heter selskapet ditt? SeniorAir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva skjedde nettopp? Vi gikk over til en ny måned og jeg fikk pluttselig 1 800 000 i underskudd! Det var meldt at jeg skulle gå 90 000 i overskudd, så nå sitter jeg uten forståelse for noe her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva skjedde nettopp? Vi gikk over til en ny måned og jeg fikk pluttselig 1 800 000 i underskudd! Det var meldt at jeg skulle gå 90 000 i overskudd' date=' så nå sitter jeg uten forståelse for noe her.. [/quote'] Overskudded paa 90.000 er for hele maaneden samlet. I det du gaar fra en maaned til den neste, vil Gate Rental Fees, Maintenance Fees og Lease Expenses trekkes fra kontoen din. Det er derfor alltid lurt aa ha minst saa mye penger som det trekkes der staaende paa bok, slik at du slipper aa havne i minus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nå er ett leaset fly kommet til 0. Er det da siste måneden det er i bruk. Har kjøpt ett fly som skal overta de rutene. Hvordan overfører jeg rutene til det nye flyet? Eller må en legge de rutene inn for hver rute? Hvordan får jeg startet en ny base for å utvide mine flyruter? Må den nye jeg vil lage henge sammen med flyrute til hovedbasen? Det er nemlig ikke flere ledige gates på hovedflyplassen. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er det noen som har planer om å selge en gate på følgende flyplasser? *Praha *Warsawa *Billund Send meg en PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Måtte vel henge meg på dette her, da jeg er en fan av online spill. Mitt selskap heter Europ-air og har foreløpig en beskjeden flypark, men øker sakte men sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Har bestilt en B377 mere, og regner også med, at jeg bygger en terminal i CPH. Der går ikke lang tid inden det kan ske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Når du bygger en terminal, kan du leie ut noen av gatene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 I don't know. Men vil se på det. Søgte på forummet for spillet. Ser ud til, at hvis jeg bygger en terminal så får jeg alle gatesene for mig selv, og kan ikke leje dem. rented gates are assumed last in line for routes from that terminal, so yes. the rented gates may be returned if flagged and disused, however as long as they are used they can be kept indefinitely (Please Note: for every 10 gates built, up to 1 rented gate is automatically returned). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Frode' date=' de tallene så ganske mørke og røde ut ja.. Hvordan har du klart dette? Prøv å få loadfactor opp i 100% ved å justere prisene på rutene dine litt ned. Mulig du også flyr for mye på et fly, altså for høy freq. Da klarer du ikke 100% på alle ruter. [/quote'] Hva med disse tallene da, Nicklas? DOP: €29,483 Airline Cash: €142,130 Airline Value: €4,504,083 Average Loadfactor: 100.00% Date: 24 Sep 1951 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det var bedre tall Frode Slik ser det ut hos meg: DOP: €3,223,672Airline Cash: €29,451,785 Airline Value: €251,229,354 Average Loadfactor: 99.32% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Glem det. Fikk tak i :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hehe tror du må ut med litt mer. Du får ikke det dårligste flyet under 1,000,000 med det første engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Veldig dumt spm: Ingen som er intresserti å lease et drittfly av meg for å hjelpe meg med å komme over 1Mio i DOP? valgfri periode. PM meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg kan gi deg et drittfly jeg Fredrik. Men du må kunne tilby litt penger, det må være 33% elns av summen eller 50% .. Kan ikke bestemme selv .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg trenger ett fly Fredrik, hvilket fly skal du lease ut? Siden flyparken min er standarisert til DC-3 er det også dette flyet jeg er på utkikk etter til en leieperiode på 5 mnd til ca. 200 000.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg trenger ett fly Fredrik' date=' hvilket fly skal du lease ut? Siden flyparken min er standarisert til DC-3 er det også dette flyet jeg er på utkikk etter til en leieperiode på 5 mnd til ca. 200 000.. :grin: [/quote'] beklager Ivar, flyet jeg leaser ut er en DH.84 Dragon. til 200lapper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 --->Ivar: Jeg har en DC-5'er du kan leie. Hvis vi siger 225.000 pr måned i spillet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Frode' date=' de tallene så ganske mørke og røde ut ja.. Hvordan har du klart dette? Prøv å få loadfactor opp i 100% ved å justere prisene på rutene dine litt ned. Mulig du også flyr for mye på et fly, altså for høy freq. Da klarer du ikke 100% på alle ruter. [/quote'] Hva med disse tallene da, Nicklas? DOP: €29,483 Airline Cash: €142,130 Airline Value: €4,504,083 Average Loadfactor: 100.00% Date: 24 Sep 1951 Nå ser det bedre ut Frode =) Fortsett slik, og du er snart godt på vei oppover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bare pass dere! Caesar Airlines kommer og tar dere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg trenger ett fly Fredrik' date=' hvilket fly skal du lease ut? Siden flyparken min er standarisert til DC-3 er det også dette flyet jeg er på utkikk etter til en leieperiode på 5 mnd til ca. 200 000.. :grin: [/quote'] Jeg kan låne deg en Convair 240 .. Gi meg ID'n din .. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bare pass dere! Caesar Airlines kommer og tar dere:) Ha ha ha. Nice logo Cato. Offisielt det første flyselskapet med egen TV serie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Bare pass dere! Caesar Airlines kommer og tar dere:) Haha .. Nice .. Men Jens August er ikke særlig smart da, hadde ikke jobba for han hadde jeg vært deg. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg har designet klart for fremtiden i alle fall:D (stort bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du er ikke mye dum Cato. Hehehe .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvilket fly er painten til? kan den lages til 50 North 737 300 eller 400 også? Den var jo kongebra da. Må kanskje lage caesar airliners i fspassengers hvis man får laget den painten om til 50North... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det kan den helt sikkert, men jeg gidder ikke:) Noe jeg laget for gøy for leeeenge siden:) Husker ikke hva flyet heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nesten litt synd at du ikke gidder. Kunne sikkert blitt en stor hit i fs.no`s filbibliotek. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ha ha ha. Nice logo Cato. Offisielt det første flyselskapet med egen TV serie? Easy Jet har TV serie Nesten litt synd at du ikke gidder. Kunne sikkert blitt en stor hit i fs.no`s filbibliotek. Painten er fin, men tviler på at det hadde blit en hit.. Tror det ikke er så mange som 'digger' Hotel Cæsar at de vil fly et fly med logoen i fs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.