Gå til innhold

Takk for denne helgen folkens!


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Ja da var helgen over,og jeg har lyst til og si at det var en trivelig helg sammen med alle sammen på FLG. Mye kjekke og trivelige folk. Og jeg er litt imponert over alle dere på 12-13 år og hvor mye dere kan. Tusen takk til alle sammen, både deltagere og kamerater som har stått på mye for dette.

 

Vi sees.

 

Goffen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil også takke alle som bidro til at vi komm i land denne helga.Spesielt vil jeg takke Benny Hernes og Kjell Gunnar Mossing de.De hjalp oss så vi fikk bordene på plass.Det er flott at dere bidrar.Jeg vil også takke de som satt vakt.Det var ikke nei noe sted. Takk alle sammen for en kjempe helg på Flysammlingen på Gardermoen :sleep:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor takk til teamet bak dette og til alle som gjorde dette til en uforglemmelig helg.

Jeg kommer selvsagt når som helst og (nesten) hvor som helst bare jeg får fly mer stor DHC8-sim. Det råeste jeg noensinne har vært med på, selv om noen av landingene kunne ha vært bedre...(les: alle :D ). Lover å komme bedre forberedt neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg vil jo også rette en stor takk til Flysamlinga på Gardermoen for at vi fikk bruke deres lokaler. Dette hadde ikke vært mulig uten deres engasjement.

Flysamlinga vil gjerne ha tilbakemeldinger fra oss om evnt. ting som kunne vært lagt opp anderledes fra dems side, med tanke på overnattingsmuligheter, bespisning etc.

 

Hilsen

Fred

På vegne av FLG-teamet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp arrangement :)

All honør til FLG-teamet som har stått på for å få dette til.

Beliggenheten til Flysmlinga er jo bare helt topp for å ha slike arrangementer.

Hotell rett over gata for overnatting' date='og på den andre siden av museum'et rwy 19 for spotting.

Alletiders!

 

Takk for ei flott helg! [/quote']

 

 

01 mener du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Tusen takk for en veldig bra gjennomført FLG. Det var kjempefint og få være der, og så i slike omgivelser da. Kjempebra

 

Selv om det ble litt lite søvn på en stakkar da;). Men det er kanskje slikt det blir på ett LAN?. I alle fall sov jeg forbausende godt natt til mandag, bare unntatt da den fordømte Kattejævelen gaula utenfor vinduet og ville inn, og så ut igjen, og så inn igjen (ja jeg skjemmer bort katta jeg vet). Men hun er sjarmerende da i tonnevis...

 

Ja jeg ble imponert over nivået på noen av de yngre deltagere.. Dæven de kunne frasene på vatsim.. Jeg følte meg rimelig amatørmessig der jeg satt;)

 

Kjempebra gjennomført Håper på flere slike lan. Tror det var VELDIG mye arbeid dere la ned for gjennomføringen av ett knirkefritt LAN.

 

Oddvar

VNAS111

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...