Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hei. Jeg har redigert en liten snutt som tar med seg litt av det som skjer fra Entring av Cocpit til Gears Up. ( bilder fra HGS også)Flighten er fra Engm til Enva med en NG 800. Capt er R.M som har Norges råeste sertifikat, 2p er R.L. Det er redigert litt pga det er ikke alt som kan bringes offentlig, men har tatt med det meste. Dette er en film for dere som er intr.....Ha en flott kveld. Her er filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Herlig film! TUSEN takk skal du ha Skikkelig gøy å se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Farsund Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Konge! Takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kjempefin laget film Geir der en får med seg det meste selv om det begynte å bli litt mørkt utenfor. Litt moro med 2 fs.no-forummedlemmer i cockpiten der også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 18. august 2007 Members Del Skrevet 18. august 2007 Dette var gromt Geir. Du har vel ikke en link så det går an å laste ned filmen så jeg slipper og streame den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Bare høyreklikk linken og velg Lagre Som/Lagre Mål Som (avhengi av hvilken browser du bruker). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 18. august 2007 Members Del Skrevet 18. august 2007 Takk, det virket fint Vil se denne filmen flere ganger ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Synes jeg hører R.L. ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 rg 2p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg får ikke opp noe film,bare en hvit side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg får ikke opp noe film' date='bare en hvit side [/quote'] Samme her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det fungerte når jeg brukter Internet Explorer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai R Sivertsen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Fy (XXXXXXXXX) dette er noe av det råeste og beste jeg har sett her noen gang....Tusen takk Geir ... Helt rått og bra ... har ikke ord.... MVH Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har masse slike filmer, som jeg skal prøve og legge ut etterhvert. Har en som er meget intrs, var med på en CAT III autoland på 01R i flott vær etc.Får se hva vi klarer. Cheers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Fin film Hadde bare World Air Route gjort det like bra så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er det Rolf Liland jeg hører? Hans som var speaker på Sola Airshow. Sinnsykt bra film. Hvorfor ble jeg ikke pilot i steden for? Fristet sinnsykt nå. Men herregud så fort checklistene går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Flott og interessant film dette her Kom gjerne med fleire om du har. Sakna faktisk å setja meg i ein SAS maskin med litt ruskever utanføre hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det er Rolf Liland 2p og Rolf Meum Capt. Jeg skal prøve og få ut en i morgen. Ps. Når jeg sitter i Capt seat, spørr jeg Rolf om vi skal bytte plass, ja sier ham.....det var noe dritt tenkte jeg da...hi hi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Oi oi. Steike det var tøft. Kom med mere du så når nok min flyinteresse nye rekorder :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har henta meg et par pils, skal redigere en nå. Kommer snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Fantastisk levert Geir. Ser virkelig fram til flere filmer ifra denne karen i tiden framover. Skål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det skal gå et program sødag i fra Sola, noen som vet hvilken kanal? Rolf var og la lyd her om dagen? ser ikke noe om dette på vg sine sider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Fantastisk levert Geir. Ser virkelig fram til flere filmer ifra denne karen i tiden framover. Skål! Jeg har lenge jobbet med en cocpit film' date=' litt mere seriøst en det surret som jeg har laget tidligere, som omfatter det og fly i dårlig vær, så gleder meg til denne blir ferdig, har noen flighter igjenn for og kunne ferdig stille. Men den ser ut til og bli grei, man lærer seg etterhvert, både med lyd, IR og stabilisatorer på cam...... Men her er part 2. Dette er utdrag fra samme flight til Enva, mye sorte scener her, men man kan høre litt F16 som dukker opp fra Ørlandet og dette får RM til og fortelle om en liten historie hvor han tokk 27 Cont rolls og trengte 10 andre veien for og rette opp...filmen ender opp med gate på ENVA. Mulig jeg kommer tilbake med mere litt senere i uka. Filmen finner du Her Ser det er en skrive feil i teksten, men gidder ikke rette dette nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Flotte filmer Geir, selv jeg som vanligvis ikke er spesielt interessert i airliners syns dette var interessant. Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Meget bra film Geir. Håper på mer. Litt vinglete kamera, lite lys og lyden var høy i starten. Men alt gikk seg til.Ser fram til flere filmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Geir, Takk for filmen det var int. å se. Kommer godt frem at dere hadde dette planlagt. To spørsmål som dukket opp for meg: Han snakket om miljømerket SAS/BRA fly, norskt flagg på nesehjulet, kan du utdype det litt mer? Han nevnte dette med at simmen stallet på 170 knots, mente han FS? har han tatt seg turen i FS sim? Toril Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 19. august 2007 Members Del Skrevet 19. august 2007 Hei Programmet går på NRK TV1 idag kl. 19:50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Geir' date='Takk for filmen det var int. å se. Kommer godt frem at dere hadde dette planlagt. To spørsmål som dukket opp for meg: Han snakket om miljømerket SAS/BRA fly, norskt flagg på nesehjulet, kan du utdype det litt mer? Han nevnte dette med at simmen stallet på 170 knots, mente han FS? har han tatt seg turen i FS sim? Toril [/quote'] Hei Toril. Ja han har flydd FS med PMDG og LevelD. Han ble ganske imponert egentlg. Vi har sitti i mange timer med Diverse Combat Sims og jakta på hverandre, og han har jo flydd det meste denne karen, og det merker du også, når han lurer deg inn i den ene stallen etter den andre...he he...det med merket husker jeg ikke, men jeg skal spørre i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei Programmet går på NRK TV1 idag kl. 19:50 Finner ikke noe om dette på programmet, i hvilket sammenheng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Står litt om programmet her, Geir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.