Anders Raaum Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som vet hvilken flyplass i verden som er den mest trafikkerte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Mener det er Chicago O'Hare (er ikke helt sikker) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er ikke det The Hartsfield Atlanta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Her er litt statistikk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Gleder meg til jeg skal innom Atlanta i sommer da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Her var en del overraskelser å se i statistikken Roald la ut. Skulle jeg ha gjettet hadde det nok resultert i feil svar. Lærte noe nytt i dag og, m.a.o en god dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Raaum Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Da lærte jeg noe nytt, trodde det var Chicago jeg. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Som statistiken siger så er det Atlanta. Det er mest forid der er mye indenriks trafik til Atlanta. Ikke så mye udenriks. Der er Chicago større, men med færre indenriks, så giver det lige ATL et lille forspring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 10. mai 2007 Premium Medlem Del Skrevet 10. mai 2007 Mener Chicago O'Hare er den plassen som har flest flybevegelser, mens Atlanta Hartsfield har flest passasjerer. Tror jeg leste det i Flight International tidligere i år. Ikke skyt meg dersom jeg tar feil..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Skal ikke skyte, men nå ble det linket til en statestikk noen få linjer over her som også viser dette. Foreløpige tall for 2006 viser at du tar feil, Altlanta vinner nok der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Her har dere mye forskjellig statistikk, alter sakset fra wikipedia. De har ALT om flyrelatert metriale for de som ikke har sjekket ut wiki før. Flyplasser etter flybevegelser: her Flyplasser etter PAX: her Etter internasjonale pax: Mange overraskelser her: her etter cargo: her håper noen har nytte av dette! --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Morten Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Gleder meg til jeg skal innom Atlanta i sommer da=) Jeg flyr endel via Atlanta, og ulempen med at det er en travel flyplass er at det normalt er laaange koer for security. Lengre enn det jeg ser paa en mengde andre flyplasser... (og jeg "besoeker" endel amerikanske flyplasser i loepet av ett aar). Men grei nok flyplass, men synes det er "morsommere" med europeiske flyplasser. Mer mangfold der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 vedrørende flyplasser etter frakt, så antar jeg at Memphis er på topp fordi FedEx har sin hovedbase der, understreker antar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Atlanta har virkelig skutt seg frem de siste årene. Mener å huske at det ikke er så veldig lenge siden Chicago var på toppen av lista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.