Rune Koppen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 http://www.flydagen.no/ Her kan det jo bli litt gøy Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg skal prøve så godt jeg kan å komme, pleier å være der hvert år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kan jo hende jeg popper innom i år.. Har jo tenkt meg til gamle trakter så hvorfor ikke når anledningen byr seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kommer jeg Skal stå i hangaren fra 12 til 14 ihvertfall, ellers er jeg vel rundt omkring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Skal vel heller ikke se bort ifra at jeg tar med kameraet og kommer innom en tur... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg og min venn Canon kommer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg og min venn Canon kommer også Pass på så det ikke blir en Kanon som blir med i stede da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg tar nok en tur, men 10:00 er tidlig en søndagsmorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Gjedrem Hansen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ser ut som vi kommer flaksende med en C172 og to PA28 fra BAK.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Skal vel heller ikke se bort ifra at jeg tar med kameraet og kommer innom en tur... :whistle: Da har det såklart dukket opp en konfirmasjon i Lillahammer, så kan faktisk se helt bort fra at jeg kommer den dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ser ut som vi kommer flaksende med en C172 og to PA28 fra BAK.. Vet du når dere kommer? Har lyst til å ta bilder av dere :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg kommer hvis det blir pent vær. Regner med at jeg kommer til å finne meg en plass på sørsiden av plassen, på Lillestrøm siden, dette pga at jeg vil ha sola i ryggen og ikke inn i objektivet mitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det skjønner jeg godt Sten Arne, syns det er motlys på alt av airshows her i landet, hadde ikke forundret meg om airshowet på Rygge blir holdt på den militære delen, slik at man får motlys der også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Gjedrem Hansen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vet du når dere kommer? Har lyst til å ta bilder av dere :cool: Regner med lørdag ettermiddag/kveld en gang. Vi flyr ikke samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det skjønner jeg godt Sten Arne' date=' syns det er motlys på alt av airshows her i landet, hadde ikke forundret meg om airshowet på Rygge blir holdt på den militære delen, slik at man får motlys der også [/quote'] Er helt typisk, får samme problemet på Sola, det som er større problem der er at jeg kan ikke gjøre noe med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hehe, tror det blir vanskelig å få gjort noe med det på Rygge også, derfor håper jeg virkelig at showet blir holdt på den nye sivile delen. I tillegg blir man jo stående langt ifra rullebanen om man må stå på den militære delen på Rygge, vet ikke hvordan det er på Sola dog...på Kjeller er det i det minste kurrant avstand til rullebanen, selv om man får sola midt i trynet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jupps, var på NAS Oceana, Virginia Beach i fjorhøst, der var hele showet i sidelys untagen da Blue Angels skulle fly.. da hadde jeg sola rett i fleisen. Kjempemorro.. Men avstanden til publikum var jo veldig grei, var ikke mer en ca 150 meter fra rullebanen. Samme på Nellis AFB, Nevada, Der er det klarert ganske lavt F-15,F-16 og Raptor var under 200 ft, samt at rullebanen er bare 100 meter unna. Skjønt når showet går der i November er sola lav og kommer inn fra høyre. ikke idielt det heller. Men det værste jeg har vært med på sånn rent showmessig er på Edwards AFB,CA. Der er rullebanen 400 meter unna, flyene går ikke under ca 1000 ft og all morroa går LANGT over plassen. Det var en B-1b som skulle fly over plassen, den hadde ca 2500 ft AGL på lowpass.. og "fleet flyby" som var alt muligrart av fly (B-1b,KC-135,B-52,L-39,F-15,F-16,A-10,B-2,F-117, er de jeg kommer på i farta..) gikk på 4500 ft AGL. Morro å se alle de flyene i formasjon,men håpløst å få nærbilder av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg dukker opp kl.11. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kommer også kl.11 ca. Er det gjerde i veien hvis man skal stå på andre siden for å unngå motlys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, det er gjerde. Jeg kommer nok til å stå på andre siden for å komme litt nærmere. Slet ikke så mye med motlys i fjor egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Er der rundt 11:00 selv også, står nok på den "vanlige" siden jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Får håpe det ikke blir regn da, i følge værmeldingen skal det kanskje regne litt på formiddagen, men det skal bli bedre utover dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wennevold Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg kommer også! Men.......... Jeg bor 100 meter ifra flyplassen. I hele uka har de som skal delta testet sine oppvisninger over huset. Litt rart, fordi under oppvisningen flyr de litt sør for RWY. Men denne uka har de flydd enda lenger sør og øst for RWY, dvs rett over Lillestrøm. Men uansett, jeg har sett det som kommer og gleder meg til søndag (tar meg litt fri fra dugnad med ungdommer/barn). Også med dere følge med på http://www.dc10.no/. Her er veldig spennende ting på gang. News kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Skal vel heller ikke se bort ifra at jeg tar med kameraet og kommer innom en tur... :whistle: Da har det såklart dukket opp en konfirmasjon i Lillahammer' date=' så kan faktisk se helt bort fra at jeg kommer den dagen... [/quote'] Hehe.. Jeg slapp unna.. Så lei meg jeg ble.. :grin: Så da kommer nok jeg også i morra.. Hmm.. Nå har det blitt mye snakking med meg selv her... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Får håpe det ikke blir regn da' date=' i følge værmeldingen skal det kanskje regne litt på formiddagen, men det skal bli bedre utover dagen. Det gjør ikke så mye med litt regn og fuktighet egentlig (bare ikke ting regner helt bort). Husker jeg var på Kjeller for noen år tilbake, og da begynnte det å pøsregne rett før Vampire'en skulle fly, men i det den taxet ut sluttet det å regne og det var ganske stilig å se den blåse opp masse vann fra rullebanen da den tok av. Og endel fuktighet i lufta betyr jo gode "vapor-forhold", og det tar seg jo alltid godt ut på bilder Selv om det vel bare er F-16 som eventuelt genererer noe særlig med vapor i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg tenkte mest på kameraene våre jeg, er vel ikke helt smart å stå å ta bilder i pøsregn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hehe, der sier du noe, får ta med meg en plastpose i tilfelle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ingen som skal kjøre til Oslo Sentrum etter moroa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hvis du venter til jeg har sett Lillestrøm - Viking, så kan du sitte på til sentrum Men det blir kl.22 da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg kommer til å stå på vollen bak skedsmo videregående skole, var å fant meg en plass idag, se etter en diger kar med Canon 30D og 70-200F4L (har også stativfeste på objektivet, noe ikke alle har). Kommer til å ha Bege piratbukser og svar t-sjorte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.