Gå til innhold

Puppe-kontroll på Sola


Anders johansen

Anbefalte innlegg

Nå er Israel et land med et helt annet system enn Norge da. Omtrent alt er forskjellig i Israel i forhold til her i Norge. Og da kanskje aller mest folkeslaget og økonomien.

 

Tja, folk er nå folk da Aleksander "", Og med system mente jeg infrastruktur, helsetjenester, bussruter og sånt.

 

Men innlegget mitt var ment som en brannfakkel, hvor folk skulle komme med kraftig skyts tilbake. Det skjedde jo ikke...

 

Du har rett, Norge og Israel er ikke sammenlignbart overhodet, hverken historisk eller politisk.

 

Men kanskje vi kunne lære noe av deres mentalitet i forhold til å leve med en konstant, usynlig trussel.

 

Jeg ser at jeg er litt off topic her:

Saken det refereres til vitner om uanstendig og latterlig oppførsel av security. Fint de skal på smilekurs snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt klådd på.. så prosentvis så skjer det kansje ikke så ofte?

 

Ikke jeg heller! Skulle vi følt oss støtt/diskriminert? "" Selv ikke under kroppsvisitering utført av damer har jeg opplevd å bli tatt på brystene. Har derimot blitt utsatt for sjekk for eksplosiver 2 uker på rad i Aberdeen. Samme dama - hun lurte etter en stund på om ikke vi to hadde gjort dette før ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har selv opplevd en del slike kvinnelige kontrollører som med disse stavene sine driver å stikker den rundt overalt på kroppen og også delvis litt innunder både her og der.

 

Føler etter alt oppslaget som har vært omkring dette i det siste at jeg nok har blitt rimelig dypt krenket av disse jentene ved nevnte undersøkelser jeg også. Ja, såpass sterkt at jeg er på grensen til å ville karakterisere nå også meg som et slags overgripsoffer i denne sammenhengen. (Huff, trodde sånt bare skjedde andre jeg).

 

Etter råd fra Rune sitter jeg derfor nå å vurderer om jeg skal dra å politianmelde disse ungjentene i morgen tidlig når jeg allikevel har fri og anledning til å gjøre det.

 

Skal i hvert fall fra nå av alltid bastant kreve at det kun er en mann jeg slipper til hvis de finner behov for å begynne med stavene og fingrene sine både her og der på kroppen min. Prøver evt. en kvinne i uniform å nærme seg meg etter å ha bedt meg om å spre ut bena mine, vil jeg heretter bare tverrsnu i sikkerhetskontrollen med uforettet sak og heller la fly- eller ferieturen planlagt i 1/2 år med resten av familien gå åt skogen. Dette mye heller enn å nok en gang å bli slikt krenket av en fremmed ung jente. Så sterkt føles dette for meg nå.

 

Spørs om ikke legen har brukt litt ironi her "" Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man bør sette opp en enorm ct skanner, istedenfor metall detektor, for tenk om man hadde svelget en eller flere små bomber i plastisk sprengstoff, àla narkosmugling. Selvmordsbombere går en ny tid i møte.

 

Man bør vel vær forsiktig med å lufte "nye" ideer, for hvem vet hva det kan genere, både den ene og andre veien. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...