Gå til innhold

Pilotenes hjemmesider


Stian Lingås

Anbefalte innlegg

Det er korrekt. Alle bildene er tatt i FS med et ekstremt bra scenery jeg har laget selv! Hvis noen vil ha en kopi, så er det bare å si ifra!

 

Hvilket grafikkort har du? ""

 

Seriously though, strålende side. Og når jeg leste CVen din så ble jeg motløs, og begynte å lure på om det var noen vits i å gå inn i denne bransjen med en attest fra en snekkerjobb og et vitnemål fra ungdomsskolen. ""

 

Fortsett å ta bilder da, det gleder mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet jo at Christian bare flyr i FS, og later som om han er WF-pilot. Trodde dette var allmennkunnskap her inne.

 

Det var da som svarte... Da er jo jeg bare online-controller?? ""

 

Hmmm.. Er vel bare en "glitch in the matrix"

 

Nei du er jo ikke bare slik VATSIM-sak men også fersk ut fra FS X Flight School og tatt den siste flighten på en av de sertifiseringsrundene der? "" Hørte du hadde lastet ned LN-LYR også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er jo også fin med masse bilder.

 

Denne fyren trenger nød hjelp med design til hjemmesiden.

Ikke det at det skal se utrolig flott og fancy ut, men det for være grenser for stygt noen kan få det til og bli.. ""

 

Hadde faktisk vært penere å bare.. tatt en svart side og skrevet med hvit times new roman skrift..

 

Edit:

 

Piczo er faktisk et bedre alternativ......... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fyren trenger nød hjelp med design til hjemmesiden.

Ikke det at det skal se utrolig flott og fancy ut, men det for være grenser for stygt noen kan få det til og bli.. ""

 

 

Send en PM til Knut da, han er medlem her inne. Men syns siden han er fin og brukervennlig som den er jeg da.

 

Her er forøvrig en uhøytidlig blogg fra trafikkflygerutdannelsen til Lars Elden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...