Ivar Skaugstad Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ønsker å kjøpe refleksvest, lettjakke etc. i godt synlige farger med påskrift "CREW" eller "Mannskap" på rygg eller bryst. Send PM om du har noe slik liggende, så blir vi helt sikkert enige om pris! Størrelsen må passe en voksen mann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Størrelsen må passe en voksen mann. Den er ikke til deg da med andre ord Hvorfor må du ha vest/jakke med påskrift? Det har jo ikke vi engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke sikkert alt handler om fly, Ivar er jo DJ også da Clamer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hehe! En refleksvest har flere bruksområder, men mitt bruksområde er i flysammenheng slik Clamer hinter til. Har funnet ut at det er litt smart med en refleksvest i pilotbaggen da det er påbudt med signalgule klær på operativt område. Grunnen til at jeg ønsker med påskrift er fordi jeg synes det er litt kulere enn en helt clean vest.. Om ingen av dere har en slik vest liggende er det derfor ikke noe katastrofe, får bare nøye meg med en "standard" vest da! Clamer, grunnen til at dere går med helt vanlige vester er fordi dere har epaletter, en vest med påskrift crew ville derfor gjort dere overlegne! Ikke sikkert alt handler om fly, Ivar er jo DJ også da Clamer. De som kjenner meg skikkelig godt vet at ALT handler om fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 De som kjenner meg skikkelig godt vet at ALT handler om fly. Og damer Ivar..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 De som kjenner meg skikkelig godt vet at ALT handler om fly. Og damer Ivar..... Enkelte kjenner meg for godt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 OT, det er ikke noen som har en med "FOTO" på ? Rogalands Avis fotografen har en slik og den er bare rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvorfor må du ha vest/jakke med påskrift? Det har jo ikke vi engang. Folk som flyr C172 med hvit skjorte og 4 striper må da få lov til å ha vest med CREW på!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 He he, ja Ivar er vel litt kjent for - å dra den "litt langt" kanskje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Størrelsen må passe en voksen mann. Den er ikke til deg da med andre ord Hvorfor må du ha vest/jakke med påskrift? Det har jo ikke vi engang. Da bør du komme over til oss i grønt.. der bruker dem vester det står Widerøe Crew på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 http://www.nordicprint.no/?event=refleksvester http://www.gaver-profilering.no/shop.asp...&editTips=1 http://www.reflectil.no/Norge/nindex.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har en vest fra NRK Tyholt som det står JOURNALIST og NRK på. Kan da umulig være vanskelig å få noen til å smelle på noen bokstaver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Takker for flotte linker Kenneth, får vel ønske meg en slik i julegave! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er det ikke mye lettere å bare ta en vanlig refleksvest og skrive på med tusj? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Takker for flotte linker Kenneth... Å, takk ikke meg... Takk Google... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 [image]http://img225.imageshack.us/img225/5755/image001nd9.jpg[/image] En sånn en? har den henngende i taket,var så heldig å fikk tak i en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Rett over senga da regner jeg med? Det første man ser før man våkner, og det siste man ser før du lukker øya når du skal sove.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hehe..må jo sovne søtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Gangsås Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kan hjelpe deg med en gammel Braathens, men den står det cleaning på, begynner i alle fall på C. HG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Takker for bidraget Håvard, men ser ut til at jeg kommer til å kjøpe meg en vest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Har vært i kontakt med flere leverandører, og har kommet fram til at en vest vil koste rundt 100,- hvis vi bestiller 10 vester eller flere. Lurer derfor på om det er noen andre som kunne tenke seg en refleksvest som det står "Crew" på bryst og rygg. Vesten vil isåfall være av typen som åpnet og lukkes foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg vil,men hvor mye blir det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er med Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Da er vi 3 stk... Pris per stk. blir på ca. 100,- inkl. frakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kan da alltids bli med jeg også ... Alltid greit med en refleksvest.. Så overlever jeg også vinterens joggeturer.. Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har ganske lyst men ganske LOW med penger nå så... Tar og ordner senere trur jeg =). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Da må du punge ut med nesten 200,- Marius.. Special prize for us.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva med julegave fra deg . Jaja får jeg det ikke til får jeg bare vente da ikke nå problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Christiansen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvis du får tak i en vanlig vest, koster det ikke mange kronene å gå ned til en sportsbutikk og få de til å presse på et par bokstaver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du har rett i det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.