Gå til innhold

FLG 07


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg håper at de som har mulighet til det blir med på vårt møte på mandag. Om du ikke kommer kan du jo melde din interesse om du har lyst til og bli med og utforme det neste flightsim arangementet.

 

En ting er sikkert, FLG06 var greit, men FLG07 skal bli bedre, det er en forutsettning for og gjøre dette.

 

Så til alle dere som var der, til dere som ikke var der og til alle dere kunne tenke dere og komme, møt opp.

 

Vi trenger en stor stab av medarbeidere til dette eventet.

 

Vell møtt på OFKL møte neste mandag på flysamlingen Gardermoen.

 

Info finner dere på sidene våres. ofkl

Her er noen mimre bilder

 

Sondre

Erling Aagaard

Andre Olstad and Truls Grande

Tom Stian Bjerk

Erling Aagaard and Oscar Florian

 

Bobbo Kristofferesen

 

Tom Stian Bjerk (28) setting up his computer to fly a Boeing 737-700.

 

Werner Rafteseth and Aleksander Rønning

 

Geir Grønlien

 

FLG06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet til å komme på møtet, men vil gjerne vite om dato. Nå ser det dog ut til at jeg kommer til å begynne å jobbe freelance, så å ta meg fri en helg til FLG blir kanskje ikke noe problem uansett.

 

Ønsker ikke å lage en "spore-av-tråd", så et kort svar fra en eller annen som har vært der og vet litt om kommende FLG hadde vært fint. Hvordan er det med ATC osv der? Er det sånn at alle må strictly prate i mikrofon og følge ATC osv? Er RIMELIG nyfiken på den biten, så og si aldri gjort det. Kjenner det er en høy terkel som må overvinnes i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er RIMELIG nyfiken på den biten, så og si aldri gjort det. Kjenner det er en høy terkel som må overvinnes i såfall.

Med så mange eksperter samlet på et sted så har du en gylden mulighet til å lære dette fra A til Å om du kommer. ""

Anbefaler virkelig at du tar steget over denne egentlig lave terskelen og ut på VATSIM. Det er haugevis med folk som bare venter på å få hjelpe deg igang. Bare ta kontakt om du trenger litt starthjelp. MSN-adressen er wif112 ætt hotmail dått com (skrevet på denne måten for å unngå for mye spam... mulig jeg er litt for forsiktig "").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er RIMELIG nyfiken på den biten, så og si aldri gjort det. Kjenner det er en høy terkel som må overvinnes i såfall.

 

Hehe, første gang jeg gjorde dette var under min aller første flytime, trur du jeg følte meg DUST da eller? "ehh.. Kjeller Traffic, Lima Echo Zulu at.. ehh.. fuel pump..(lang pause)..taxi to..(laaaang pause) holding alfa" ""

 

Men jeg var med på FLG06 én dag og hadde det kjempegøy! Møtte mange av forumdeltakerne og storkoste meg rett og slett:) Skal se om jeg ikke får tatt med maskinen neste gang slik at jeg kan være med å fly også ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei Eirik!

Av praktiske grunner var aldersgrensen ved FLG'06 satt til 15 år. Men, vi hadde en åpning for att yngre deltakere kunne være med i følge med verge. Med andre ord, om du har noen kjente i miljøet som er over 18, kan disse fungere som verge for deg, og du kan delta. Om du sender en mail til borrmann@ofkl.org , med hvordan jeg kan kontakte deg, eller en av dine foreldre (f.eks telefonnummer) kan vi jo ta en prat og finne ut om dette er noe for deg, og evt. hvordan vi best kan ordne dette. Jeg bor i Ås kommune.

 

Styremedlem

Oslo Flysimklubb

Per Borrmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se at så mange viser sin interesse nå! Forrige gang var jo en suksess og vi som gav Oslo Flysim Klubb en sjanse fikk jo til de grader se hva de klarte! Jeg ble helt imponert over arrangementet. Tror det kan bli enda bedre neste gang. Kjempeartig at flightsimmiljøet er blitt så stort at man kan arrangere egene slike store treff også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...