Tom Heggeli Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 For de som ikke har mulighet å komme seg til bardufoss fredag 23 juni har jeg tenk å ta opp stevne å legge det her på FlightSim.no er noen interisert å laste filmen ned vis jeg legger den opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Joda, tar sikkert en titt hvis du legger ut noe, selv om det ikke akkurat er noe jeg brenner etter å se derfra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Heggeli Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 regner ikke akurat med det, men jeg ønsker selvsgat at alle skal kunne få se noe, for den som ikke har muligheten med å dra dit. regner med at opptaket ikke blir noe mer enn 20 til 40 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg er interessert selv om jeg skal på stevnet selv Det er veldig fint å ha video fra showet, se det fra en "annen vinkel." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja. Interessert. Kjør på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har lyst jeg og 3000kr med SAS, TRD-OSL-BDU tur/retur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 3000kr med SAS, TRD-OSL-BDU tur/retur Overraskende billig! Det koster like mye, om ikke mer bare mellom OSL og BDU t/r. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 3000kr med SAS, TRD-OSL-BDU tur/retur Overraskende billig! Du kødde vel nå? Til å være SAS så skjønner eg kanskje ka du meine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Kødder ikke nei! Jeg betaler vanligvis 4000 kroner tur/retur OSL-BDU Nå er det jo sommerkampanje og billigere priser, og det er jo bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Grindheim Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er det en 737 på display, finner dere meg i cockpit'en... Det blir i alle fall en Herc på display, og jeg anbefaler alle å ta en kikk! H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Fossen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Og vil dere prate med meg er det bare å se etter en som står og klør seg i hodet over et nytt kamera han kan veldig lite om foreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Vidar! Da er vi to i Cocpitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 JA! Få dette i boks er du snill Er så "uheldig" at jeg skal ut å fly MyTravel sin A330-300 samme dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Og vil dere prate med meg er det bare å se etter en som står og klør seg i hodet over et nytt kamera han kan veldig lite om foreløpig. Og jeg blir han som står ved siden av å peker Grindheim; Skal du selv dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg kommer til å springe rundt første halvdel av showet med en tre-åring som roper "pappa, se Lynx'n"!(ja, han er veloppdratt ) Neste halvdel er jeg vel på leting etter alle dere andre! Vidar, du fikk nummeret mitt, use it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kan du få Martinsen jr. til å rope høyt når han ser noe så får jeg tid til å skifte objektiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kan du få Martinsen jr. til å rope høyt når han ser noe så får jeg tid til å skifte objektiv Tro meg, akkurat DET byr ikke på noen problemer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Berg Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kaster meg over det som er av film jeg Håper det blir noe Orion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Foshaug Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Orion er påmeldt, ja. Jeg ser på bildetråden her (flotte bilder forresten) at 4 stk Harrier ble observert på Værnes for et par dager siden på vei mot Bardufoss. Jeg har ikke hørt noe tidligere om at Harrier skulle komme, så dette er gode nyheter! Ellers så er vel også Tornado (både tyske og britiske) påmeldt. Noen som vet om det kommer andre jagerfly enn disse (F-16 kommer selvsagt), og om noen av Tornadoene og Harrierene skal fly under stevnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ikke godt å si, men jeg undrer meg over å sende 4 Harrier til ett flystevne bare for å stå på static display det kan jo hende de skal delta i "show of force" showet. Håper det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hadde vært kos med et par Harriere som fløy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Og vil dere prate med meg er det bare å se etter en som står og klør seg i hodet over et nytt kamera han kan veldig lite om foreløpig. Trodde du var paa ferie i utlandet, jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Fossen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ikke nå lenger Petter. Kom til gamlelandet på mandag. Nå prøver jeg å gni jetlagen ut av øynene før avreise til Bardufoss i morra. På søndagen kanskje jeg skal se om noen skal kjøre til Tromsø så jeg kan haike med dem i tide til å rekke flyet til Bodø godt utpå ettermiddagen. Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som vet om det kommer andre jagerfly enn disse (F-16 kommer selvsagt), og om noen av Tornadoene og Harrierene skal fly under stevnet? I følget programmet på hjemmesidene blir ingen utenlandske jagerfly å se i lufta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Harrier kommer IKKE, har aldri vært planlagt. F-16 skal fly 2 ganger a' 2 fly. Tornado kun static. Er det en 737 på display, Blir ikke noe av, SAS svarer ikke på henvendelser, og Norwegian kunne ikke. 1 C-130H og 1 C-130J på display. Tentativt program strekker seg fra 19:00 til 01:02, as of 14:00 i dag. Så var det bare været.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Anders, kommer de fleste flyene i dag? Drar oppover til "gamlelandet" i ettermiddag og tenkte kanskje jeg skulle spotte litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Fossen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Flyr du med 395 Vidar? Ser du en på ca 190 med hvit hettegenser kan du jo si hei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 he he...nei, det blir nok mazda 626 langs E6 fra Narvik på meg. Så snart jeg har avlevert kone og barn hos svigers, tenkte jeg at jeg skulle ta en tur opp i Andslia i kveld for å se om det er noe å spotte på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Fikk høre i fra en pålitelig kilde at showet begynner kl.1900 selvom kl.2000 er den offisielle åpningen. Det er visst nok å skvise inn i tidsrammen da vil jeg tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Martinsen Sr. har helt rett i at vi sparker løs kl 19:00. Man har mer fly enn tid, som er en bra ting! (Subject to change, tror det blir gjennomgang av programmet av stevneleder i morgen tidlig.) Noen fly kommer i dag, C-130J er på plass, samt 2 stk F-16. Noe av veteranflyene skal også komme sies det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.