Kevin Pettersen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Alltid oppdatert! AIP NORWAY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Yeah, deilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Alltid oppdatert! AIP NORWAY [image]http://d20.homelinux.net/Anim/PDVD001.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Alltid oppdatert! AIP NORWAY Det redda min kveld etter 13 timer på jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Lækkert,men ENGM kartene står det da 2002 på da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hehe, det betyr ikke at de kartene merket 2002 ikke er gyldige vet du. kart er gyldige inntil nye kommer ut. nye kart kommer ut når nye revisjoner gjøres og det gjøres kun når noe vesentlig blir endret. Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Vesentlig og vesentlig fru Blom. Satt med en papiroppdatering til AIP for en stund siden. På mange av sidene var eneste forskjellen at "Luftfartsverket" var byttet ut med "Avinor" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Alltid oppdatert! AIP NORWAY [image]http://d20.homelinux.net/Anim/PDVD001.jpg[/image] Er ikke AIP oppdatert? Har også lest 2002 på mange av Widerøe sine Jeppesen kart. Du tenker kanskje på AIP kartene som ligger i databasen til flightsim.no! De er ikke helt oppdatert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Agnor, hehe, det betyr ikke at de kartene merket 2002 ikke er gyldige vet du. kart er gyldige inntil nye kommer ut. nye kart kommer ut når nye revisjoner gjøres og det gjøres kun når noe vesentlig blir endret. Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Altså kartene er merket med den dato de ble endret/publisert, har det ikke skjedd endringer har det heller ikke kommet nye kart med nye dato'er.. Altså er selv kart merket med 2002 "oppdaterte". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Okey.. jeg vet jo ikke. Bare fått med meg "jaget" etter realisme her inne så med alt prat om alltid måtte ha siste airac cycles osv osv osv.. så trodde jeg at 2002 kart måtte være eeeeeldgamle Tro om jeg kan bruke bestefars kart fra 52? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 ...vel det kom nettopp en STOR oppdatering av AIP. Så det meste er nok utdatert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Arild Sehl Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har bare sjekket noen få, men det ser ut som den store oppdateringen fra 13 april er inkludert. De samme kartene ligger jo også på Eurocontrol, fordelen der er at de også er listet opp med utgivelse/endringsdato så en slipper å åpne for se når de er endret. Men ellers virker dette ok, enkel og rask tilgang. Per Arild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Men.. jeg så etter et kart for Geilo,Dagali ENDI. Det fins ikke der. HVorfor? Og hvor kan man få tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 på Eurocontrol så må man jo logge seg inn og masse greier.. ippc.no er jo mye raskere, eller og ha nyeste AIP på CD som jeg har..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg går inn og velger f.eks. Flesland, men det kommer ikke opp noen kart. Står bare Instrument Approach f.eks. men ikke noen kart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 ENBR - Flesland Ser du kart der, eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jäg ser inta nogen kart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Serriøst? Ser en hel lang liste med masse kart (SID/STAR, ILS osv..) IE? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 IE. [image]http://i5.photobucket.com/albums/y168/BRA691/Problem_AIP.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg får heller ikke opp noe. Prøvd med både IE, Opera og Firefox. Men en annen pc i huset får opp alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det kan vara Norton Antivirus som är i farten, vi har haft detta problem med Svensk AIP också. Alla filer som har namnet "AD" i sig filtreras bort eftersom den tror det är reklam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.