Gå til innhold

Norges Største Flightsim Lan på Gardermoen.


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 476
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Kan vel ta bena fatt.. drasse med pc, skjerm og pizza inn på SAS-museet ""

Jeg tar med en kabel (ikke krysset, har testet begge to opp mot en router.) på 2 meter og en på 10, så er jeg på den sikre siden. Kan sikkert ta med ti meter til om noen må låne? ""

Strømskinne og skjøteledning blir også med.

Er den ID'en veeeldig viktig for å komme inn? Har ikke fått den serru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått oppsatt slot på 737NG, men hadde det vært mulig å få flydd tidligst på lørdagen. Jeg har bare dagpass på lørdagen, så hadde vært litt kjedelig å bli sittende ekstra lenge å vente, siden det er sikkert folk som skal være der hele natta. Ikkenoe krav, men tenkte å høre om det var mulig? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er forhånds påmeldingene til FLG stengt for denne gang. Men vi har fortsatt ledige plasser så om det er noen der ute som ikke rakk og melde seg på er det fortsatt mulighet.

 

Gå inn på våre sider og se informasjon rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvilke typer fly vi må ha for å få med oss flyinnene, liksom hvilke distanser, ettersom jeg kun har tenkt å installere det aller mest nødvendige.

 

Alle slike spørsmål besvares av Fred som du treffer på content-flg@ofkl.org eller ved at han svarer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvilke typer fly vi må ha for å få med oss flyinnene, liksom hvilke distanser, ettersom jeg kun har tenkt å installere det aller mest nødvendige.

 

Alle slike spørsmål besvares av Fred som du treffer på content-flg@ofkl.org eller ved at han svarer her.

 

Heisann

 

Du kan fly nesten hva du vil, men jeg foreslår en litt større trafikkmaskin alt fra ATR/Dash og oppover. Flightene vil hovedsakelig gå fra flyplasser i Norge - til og fra Gardermoen. Du trenger ikke ta med deg kart. Dette vil du få tilgang på via vår server.

 

Fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Du kan så absolutt bare slenge en tur innom, men vi gjør jo ikke dette for og tjene penger, men vi har dog bestemt at for og dekke alle kostnader skal man betale det symbolske beløpet kr.75.- så sant man ikke er sponsor, presse eller i management. Men ha du lørdagspass kan du bruke dette på fredagen også.

 

Hangaren skal skilles fysisk fra Rød sone så da går jeg ut i fra at man må gjennom inngangspartiet som alle må igjennom, og da er det reglene over som gjelder vil jeg tro.

Parkerings info kommer på web sidene, bare og følge med.

 

FLG Team

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil være egen parkering plass sponset av Europark på utsiden av sonen. Har du egen bil og skal kjøre inn utstyret ditt må du gjennom vakta og bilen må visiteres og du må skannes før du kan kjøre bort til hangaren og losse av utstyret. Etter dette må du kjøre ut av sonen og parkere på FLG parkeringen.

 

Det var altså det det sto ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i hangaren og tittet litt en tur idag Det blir enkelt og greit låst mellom dere og rød flysone.

 

Men slik jeg har forstått tegningene over området dere nede, så må dere gjennom sikkerhetskontrollen hver gang dere skal til og fra hangaren. Nok om du skal på Statoil og shoppe så må du gjennom "bua" igjen.

 

Nå får noen tilrettesette meg hvis jeg sier noe feil. Slik jeg også har forstått det, kommer ingen ansatte som er på rød flysone seg inn i hangaren. Hvis du da ikke har en nøkkel da som passer i hangar dørene...

 

Men får man kjøpt dagspass i "luken" Og er det noen åpningstider til et slikt besøk?

 

Jeg skal jobbe natt til helgen...

 

 

Hilsen

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noe mail. Jeg registerte jo meg bare 7-8 ganger før det fungerte, så jeg er vel ikke registrert skikkelig enda da ""

 

Da får du sjekke mailen din bedre tror jeg. alle har fått mail som har registrert seg....men til din info har du L-TOIV som id, dette er for lørdagen...om du er Tommy Iversen som har tommy@tihld.org som mail adresse, ser vi har sendt 7 mail til deg med forespørsell om adressen din etc...kan du mail meg så jeg får dette er du snill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i hangaren og tittet litt en tur idag Det blir enkelt og greit låst mellom dere og rød flysone.

 

Men slik jeg har forstått tegningene over området dere nede, så må dere gjennom sikkerhetskontrollen hver gang dere skal til og fra hangaren. Nok om du skal på Statoil og shoppe så må du gjennom "bua" igjen.

 

Nå får noen tilrettesette meg hvis jeg sier noe feil. Slik jeg også har forstått det, kommer ingen ansatte som er på rød flysone seg inn i hangaren. Hvis du da ikke har en nøkkel da som passer i hangar dørene...

 

Men får man kjøpt dagspass i "luken" Og er det noen åpningstider til et slikt besøk?

 

Jeg skal jobbe natt til helgen...

 

Fra kl 16 fredag til kl 16 søndag kan du betale for dagpass i døra. ellers er det riktig det du sier...ta en tur innom da ....

 

Hilsen

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...