Gå til innhold

Norges Største Flightsim Lan på Gardermoen.


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 476
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Parkering etc, kommer. Dette er noe vi venter litt med, da det skjer så mye i forbindelse med nye sikkerhets forskrifter på Gardermoen, men det kommer info når den er klar.

 

Takk Rune. Men det skal tilføyes at uten Teamet og sponsorer så hadde dette aldri blitt slik som det nå blir, det er en dyktig gjeng med stå på personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå under påmelding på hjemmesiden deres at det er et nytt valg som man må velge om man ønsker å være med på SimBuild2006 konferansen.

 

Hva gjør jeg i forhold til det, jeg som allerede er påmeldt?

 

 

Så var det reglene ""

 

Lyd: Det er ikke lov å rigge opp høytalere. De som ønsker å ha lyd MÅ bruke høretelefoner.

 

Jeg skjønner den i utgangspunktet, men det kan bli litt upraktisk. "" Jeg har en egen PC for fs2004 og en egen for SquawkBox.. Bruker headsett med mic på den og høytallere på simmen.. Kan jo eventuelt bruke to headsett da.. "" .. Men tror ikke det er noe mer praktisk.. ""

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det er ikke forsent og melde seg på. Tvert om melder du deg på før 20 jan har du skikkleig gode muligheter for og fly SAS FA sin Dash eller NG. Og til Artikkelen, ja det er en MD. Til Lyd spørmålet, det er slik vi har laget reglene, du kan jo tenke deg 150 høytalere ca 40 cm unna hverandre...he he... Vedrørende Simbuild så er dette for våre utenlandske gjester. Dagpass gir tilgang til alt, den dagen det gjelder for, men Lan gir tilgang til lan og alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg på for dagpass lørdag, og satt opp ønske om 2 sessions i 737 sim'en. Betalte akkuart nå, så dette bør være iorden iløpet av neste uke.

 

Så får vi se om julenissen kommer tidlig iår også, og det blir ekte 737 sim "" Må si dette opplegget virker meget bra, og arrangørene gjør en sikkelig innsats. Så de fortjener en stor takk. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLG’06 påmeldings problemer!

 

 

 

Vi har oppdaget et kompatibilitets problem mot FireFox og muligens andre Netscape relaterte browsere fra påmeldings sidene våre. Vi jobber med problemet, men status pr. nå er uløst.

 

Vi tror ikke omfanget er særlig stort, men vi ville sette stor pris på om de som måtte ha mistanke om at påmeldingen de har sendt ikke har gått gjennom, sender en mail til oss på paa@ofkl.org med data tilsvarende det dere finner på påmeldings sidene; navn, f-dato, mail-adresse, og hva påmeldingen gjelder. LAN, dagpass lørdag, osv… Dette gjelder også for påmelding til ”Full Simulator”.

 

Hilsen Teamet FLG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Liste over personer som bekreftes å ha fått tid på FULL FLIGHT SIMULATOR er lagt ut! www.ofkl.org

Gå inn via "FULL SIMULATOR" info siden.

Venter å se mange store smil rundt i det ganske land i kveld. ""

Fremdeles muligheter for de som ennå ikke har meldt seg på.

Se infosiden "FULL SIMULATOR" på FLG'06 websidene!

 

For Team FLG'06

Per Borrmann

Technical-flg'06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Ja det vill jeg tro, det som da er prosedyren er følgende:

 

Meld deg på FLG'06 med et dagpass eller hvor lenge du skal være der(du må ha et dagpass)og så melder du deg på simulatoren. FLG'06 betales så raskt som mulig da det er betalte påmeldinger som er prioritert. Selve simmen betales 15 min før du skal fly. Velkommen skal du være på vegne av Teamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...