Gå til innhold

Norges Største Flightsim Lan på Gardermoen.


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 476
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

slik jeg forstår så er det planlagt bare ett døgn med LAN (lørdag til søndag). er ikke det litt kort? burte vært fra fredag ettermiddag til søndag ettermiddag kanskje? å drasse med seg masse utstyr bare for en dag er vel mer stress enn morro.

 

Jan Roar Rød

 

Du er velkommen til 48 timeers lan Jan..Kommer du? eller bare syter du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt å legge ut en grov geografisk oversikt over hvor de påmeldte kommer fra.

Dette fordi, ikke alle påmeldte er like begeistret for å få navnet sitt listet opp.

Hver rød prikk representerer de to første tallene i et postnummer.

Det vil si at f. eks alle påmeldte fra Oslo er representert med en rød prikk.

Som vi da også ser, store deler av landet er ikke representert???

Med lokasjon GARDERMOEN og med åpningstid 24 timer i døgnet, burde alt ligge til rette

for at hele Norge, og scandinavia, skal kunne ta del i dette Norges største Flight Sim treff ever!

 

Sjekk på www.ofkl.org gå inn på FLG og under informasjon og påmeldte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er velkommen til 48 timeers lan Jan..Kommer du? eller bare syter du???

 

Hæ? syter? dette var vel et legitimt spørsmål om arrangementet etter min mening. Hvor jeg påpekte at LANet var vel kort er at jeg veit at det er mange her inne som er i den aldersgruppen som går mye på LAN og er vant til at slikt varer fra ankomst til hjemreise uten avbrudd. derfor spurte jeg dette spørsmålet , da det kanskje ville vært lurt for dere å endre til et sammenhengende LAN. Da vil dere nemlig sikkert få flere deltakere. Det var ikke ment som syting.

 

om jeg kommer? Nei, det gjør jeg ikke. ikke fordi jeg ikke vil, men jeg kan ikke av helsemessige årsaker. Det er bare en ting som duger for meg nå: å bli frisk. Å reise langt eller sitte i timesvis foran en PC er ikke noe jeg klarer lengre. Derfor er ikke jeg påmeldt.

 

Du kunne godt spart deg spydigheten.

 

mvh

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jeg påpekte at LANet var vel kort er at jeg veit at det er mange her inne som er i den aldersgruppen som går mye på LAN og er vant til at slikt varer fra ankomst til hjemreise uten avbrudd.

 

Tror du også skjønte det Jan slik jeg forstod det.. Men synes nå 48 timer kontant er godt nok med tid jeg da..

Ikke akkurat THE GATHERING heller da.. hehe

 

Men dette tror jeg også du både er klar over og enig i...

Og ja, jeg er enig i at helse går fremfor LAN og at spydige kommentarer burde vært spart.

 

Så får vi som ikke kan komme heller sitte hjemme og kose oss med å se på Servinfo at mange er ute å flyr denne helgen.. Samt kose oss over alle bildene som blir postet her på forumet i etterkant av treffet..

 

Uansett så tror jeg det kommer flere og flere LAN Treff eller andre treff av større kaliber slik at vi også får vært med en gang.. Mulig et også i nærområdet vårt..

 

Ålesund f.eks .. Vi på hotell kan jo skaffe og organisere masser av artige ting vet jeg.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fra SAS Flight Acadamy fått tilbud om simulator timer til kostpris for de som deltar på FLG'06

 

Natt til lørdag 25/2 Dash8 simulator

Vi har 33 DH8 slots a 10 min (fra kl 2200-0400 natt til fredag)

 

Natt til søndag 26/2 B737-700 simulator

Vi har 42 B737-700 slots a 10 min (fra kl 1900-0230 natt til søndag)

 

Dette er full motion simulatorer.

 

Vi vil legge ut bestillings skjema på våre sider 20 Januar og da er det de som har meldt seg på Lan eller dagpass som får først plass.

 

Det vil komme info om dette på våre sider www.ofkl.org fredag 13 januar.

 

Det er gang avstand til simulatorene og du kan fly en slott for det samme som vår lan pris.

 

Så om du ikke har meldt deg på enda så kan du gjøre det på vår web www.ofkl.org

 

Ny oppdatert Promovideo for FLG på våre sider www.ofkl.org

klikke på flg logoen to ganger så kommer video.

 

PS. ( Vi har en forum kolega med i videoen)

 

Hilsen oss i FLG'06 Teamet.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke Wlan, det er ikke mulig og få skikkelig med så mange deltagere. Det vil om ikke lenge bli lagt ut tekniske sider på våre web sider som forklarer alt dette praktiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det er nå kan du komme på dagpass og betale i døra, men det kan fort snu...Det kommer myyye folk etterhvert, og en gang blir det jo så klart fult. Men så lenge vi ikke legger noe informasjon om begrensninger på vår web er det ok. Det er ikke langt og gå, hangaren ligger ved Cargo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære simmere.

 

Vi i Teamet har gleden av og fortelle at oppdatert info om både prosjektet og simulator biten ligger nå på våre sider.

 

Simulator http://www.ofkl.org/SIM.wmv

Promo video http://www.ofkl.org/flg.wmv

 

Se ellers våre web sider www.ofkl.org for info.

 

Og til dere som skal fly sim, dere må være påmeldt når vi legger ut booking for sim, og det begynner og bli mange påmeldte nå...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...