Martin Svarstad Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Samma her egentlig..kommer til å stå utafor rundt tolv eller halv ett... Familien skal på hytta samme helg, så det var eneste mulighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Stakkar, kommer kl. 06:05 om busstidene er riktige.. *gjesp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hehe, såpass ja... Nei, har ikke klagd jeg , gleder meg til å se gode gamle moen igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kan vel ta bena fatt.. drasse med pc, skjerm og pizza inn på SAS-museet Jeg tar med en kabel (ikke krysset, har testet begge to opp mot en router.) på 2 meter og en på 10, så er jeg på den sikre siden. Kan sikkert ta med ti meter til om noen må låne? Strømskinne og skjøteledning blir også med. Er den ID'en veeeldig viktig for å komme inn? Har ikke fått den serru... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har fått oppsatt slot på 737NG, men hadde det vært mulig å få flydd tidligst på lørdagen. Jeg har bare dagpass på lørdagen, så hadde vært litt kjedelig å bli sittende ekstra lenge å vente, siden det er sikkert folk som skal være der hele natta. Ikkenoe krav, men tenkte å høre om det var mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Dere bare svarer på den info mail som er kommet til alle dere som er påmeldt. Så skal vi gjøre vårt beste for at dere skal slippe og stå ute og fryse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da er forhånds påmeldingene til FLG stengt for denne gang. Men vi har fortsatt ledige plasser så om det er noen der ute som ikke rakk og melde seg på er det fortsatt mulighet. Gå inn på våre sider og se informasjon rundt dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg fikk den siste mailen men fikk ingen ID. Jeg skjønner at det er fordi dere ikke har fått registrert betalingen, men er det noe jeg har gjort feil, eller kommer det nå iløpet av uka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Gabrielsen Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jeg venter også iherdig på én eller annen form for bekreftelse. Kan dere sjekke om dere har mottatt penger og innmelding fra meg? (dette ble gjort sist torsdag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei Det tar litt å få bekreftelse på innbetalinger fra banken. Hvis dere har fått NEWS mail uten ID betyr det at vi ikke har fått bekreftet innbetaling. Hvis dere har betalt så er alt ok. Dere vil få ID på neste NEWS. For Team FLG'06 Mvh Jan Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg lurer litt på hvilke typer fly vi må ha for å få med oss flyinnene, liksom hvilke distanser, ettersom jeg kun har tenkt å installere det aller mest nødvendige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg lurer litt på hvilke typer fly vi må ha for å få med oss flyinnene, liksom hvilke distanser, ettersom jeg kun har tenkt å installere det aller mest nødvendige. Alle slike spørsmål besvares av Fred som du treffer på content-flg@ofkl.org eller ved at han svarer her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da synes jeg det blir best om han svarer her slik at alle får nytte av svaret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da får du skrive det i mailen du sender til han da vet du Ståle. Er vel ikke sikkert at han har lest innlegget ditt. Og takk for informasjon om betalingen. Så lenge det kommer i løpet av uka er jo alt helt topp! Gleder meg til helga folkens EDIT: Ståle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Amen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg lurer litt på hvilke typer fly vi må ha for å få med oss flyinnene, liksom hvilke distanser, ettersom jeg kun har tenkt å installere det aller mest nødvendige. Alle slike spørsmål besvares av Fred som du treffer på content-flg@ofkl.org eller ved at han svarer her. Heisann Du kan fly nesten hva du vil, men jeg foreslår en litt større trafikkmaskin alt fra ATR/Dash og oppover. Flightene vil hovedsakelig gå fra flyplasser i Norge - til og fra Gardermoen. Du trenger ikke ta med deg kart. Dette vil du få tilgang på via vår server. Fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Woo hoo! Da har jeg endelig funnet en bag som passer, og har fått strippa ned pcen til under 7kg! Kan dra den med som håndbagage Gleder meg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei. Jeg reiser fra Hamar ca 09.00 med bil lørdag morgen hvis det er noen som trenger transp. Jeg har 4 plasser. Kommer til å reise hjem etter 737NG turen min er ferdig utpå kvelden. Å ja, jeg gledere meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg ankommer Gardermoen med en Norwegian masin kl 21 fredag kveld. (Slik at de som eventuellt måtte ha nytte av det, vet det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen som ankommer GRM i 1500 tiden? Kommer med fly fra BGO da, SAS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er det mulighet til bare å ta seg en liten svipp tur innom for å hilse på, eller må man da betale masse kroner? Jeg ankommer med et fly fra bodø rundt 18oo på fredagen. Fant ut bare ved ren tilfeldighet at det var treff AKKURAT den helga. Tenkte det kunne vært kult å hilse på å treffe noen av folka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Vil hangaren være åpen fra rød sone, slik at vi som jobber der kan stikke innom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Info om parkering for de som kjører bil? (har leita meg ihjel inne på sidene, men finner ikke noe info om det). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei. Du kan så absolutt bare slenge en tur innom, men vi gjør jo ikke dette for og tjene penger, men vi har dog bestemt at for og dekke alle kostnader skal man betale det symbolske beløpet kr.75.- så sant man ikke er sponsor, presse eller i management. Men ha du lørdagspass kan du bruke dette på fredagen også. Hangaren skal skilles fysisk fra Rød sone så da går jeg ut i fra at man må gjennom inngangspartiet som alle må igjennom, og da er det reglene over som gjelder vil jeg tro. Parkerings info kommer på web sidene, bare og følge med. FLG Team Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det sto om parkering ihvertfall i mailen jeg fikk i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Iversen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har ikke fått noe mail. Jeg registerte jo meg bare 7-8 ganger før det fungerte, så jeg er vel ikke registrert skikkelig enda da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det vil være egen parkering plass sponset av Europark på utsiden av sonen. Har du egen bil og skal kjøre inn utstyret ditt må du gjennom vakta og bilen må visiteres og du må skannes før du kan kjøre bort til hangaren og losse av utstyret. Etter dette må du kjøre ut av sonen og parkere på FLG parkeringen. Det var altså det det sto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg var i hangaren og tittet litt en tur idag Det blir enkelt og greit låst mellom dere og rød flysone. Men slik jeg har forstått tegningene over området dere nede, så må dere gjennom sikkerhetskontrollen hver gang dere skal til og fra hangaren. Nok om du skal på Statoil og shoppe så må du gjennom "bua" igjen. Nå får noen tilrettesette meg hvis jeg sier noe feil. Slik jeg også har forstått det, kommer ingen ansatte som er på rød flysone seg inn i hangaren. Hvis du da ikke har en nøkkel da som passer i hangar dørene... Men får man kjøpt dagspass i "luken" Og er det noen åpningstider til et slikt besøk? Jeg skal jobbe natt til helgen... Hilsen Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har ikke fått noe mail. Jeg registerte jo meg bare 7-8 ganger før det fungerte, så jeg er vel ikke registrert skikkelig enda da Da får du sjekke mailen din bedre tror jeg. alle har fått mail som har registrert seg....men til din info har du L-TOIV som id, dette er for lørdagen...om du er Tommy Iversen som har tommy@tihld.org som mail adresse, ser vi har sendt 7 mail til deg med forespørsell om adressen din etc...kan du mail meg så jeg får dette er du snill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg var i hangaren og tittet litt en tur idag Det blir enkelt og greit låst mellom dere og rød flysone. Men slik jeg har forstått tegningene over området dere nede, så må dere gjennom sikkerhetskontrollen hver gang dere skal til og fra hangaren. Nok om du skal på Statoil og shoppe så må du gjennom "bua" igjen. Nå får noen tilrettesette meg hvis jeg sier noe feil. Slik jeg også har forstått det, kommer ingen ansatte som er på rød flysone seg inn i hangaren. Hvis du da ikke har en nøkkel da som passer i hangar dørene... Men får man kjøpt dagspass i "luken" Og er det noen åpningstider til et slikt besøk? Jeg skal jobbe natt til helgen... Fra kl 16 fredag til kl 16 søndag kan du betale for dagpass i døra. ellers er det riktig det du sier...ta en tur innom da .... Hilsen Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.